PUST UT!

haha, så lenge jeg er opptatt med å skravle kommer jeg jo ingen vei :p
Da skal jeg passe på å holde deg opptatt frem til vi har rundet 100;)
 
Nå er maten på pannen, så tok en liten skravlepause til :p hhiiiihi
 
Jeg er hjemme igjen, så er med på de obligatoriske 100 straks:)

BVforum via HTC
 
Hehe, måtte jo få tida til å gå mens jeg venta. :p
Litt vanskeligere å skrive mens man kjører og handler, så da måtte dere nesten vente. :p
 
Hehe, måtte jo få tida til å gå mens jeg venta. :p
Litt vanskeligere å skrive mens man kjører og handler, så da måtte dere nesten vente. :p
Tror vi greide oss fint likevel ;-) Men mye hyggeligere når du er på plass, så klart!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Syns det ser ut som dere har kosa dere riktig så mye, jeg. Har gitt opp å få med meg alt nytt :p
Ja, der kunne tatt litt tid;-) Føler egentlig vi burde starte opp noen nye tråder i morgen så alle kommer inn i det igjen;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja, der kunne tatt litt tid;-) Føler egentlig vi burde starte opp noen nye tråder i morgen så alle kommer inn i det igjen;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det tror jeg er en veldig lur plan. Hvis noen plutselig bare titter innom for første gang på lenge, nå i dag, tror jeg de stikker fort igjen. :p
 
Det tror jeg er en veldig lur plan. Hvis noen plutselig bare titter innom for første gang på lenge, nå i dag, tror jeg de stikker fort igjen. :p
Det skal du ikke se bort fra;-) Også må vi prøve å holde oss til tema, for ellers blir det bare forvirrende for de som ikke er her hele tiden og bare titter innom:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det skal du ikke se bort fra;-) Også må vi prøve å holde oss til tema, for ellers blir det bare forvirrende for de som ikke er her hele tiden og bare titter innom:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Holde seg til tema? Hva mener du? Går det an? :p
 
Back
Topp