PUST UT!

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
nå er skravledøgnet over... nesten litt trist!
 
Eventuelt kan vi skravle til vi har sikret de 100 innleggene;)
 
Eventuelt kan vi skravle til vi har sikret de 100 innleggene;)
ikke så dårlig plan egentlig... Døgnet etter skravledøgnet er egentlig ganske vanskelig.. Føler liksom at det er lov med pause, og så blir det litt vel mye pause!
 
ikke så dårlig plan egentlig... Døgnet etter skravledøgnet er egentlig ganske vanskelig.. Føler liksom at det er lov med pause, og så blir det litt vel mye pause!
Ja, ikke sant.. Og nå er vi jo tre stykker, og sånn som vi prater i vei bør det ikke ta mer enn en times tid å få til de 100 innleggene!:)
 
ikke så dårlig plan egentlig... Døgnet etter skravledøgnet er egentlig ganske vanskelig.. Føler liksom at det er lov med pause, og så blir det litt vel mye pause!
Hehe sant nok! men jeg trenger litt mat...
 
vi hadde vel strengt tatt 100 innlegg i gjennomsnitt en stund?!
Nesten! Første 2 timene hadde vi et snitt på rundt 90, men så gikk det jo fort nedover;)
 
Nesten! Første 2 timene hadde vi et snitt på rundt 90, men så gikk det jo fort nedover;)
det var nok fordi vi holdt oss frem til 12 i går! kunne ikke skravle oss ferdige

(AUUUU!!!!)
 
Haha.. Ja, meget mulig.. Au? Skrivekrampe?;)
Auu som i en kynner tror jeg. Er ikke sikker på hva det er for noe, om det er spark eller kynner, men VONDT var det -.-
 
Auu som i en kynner tror jeg. Er ikke sikker på hva det er for noe, om det er spark eller kynner, men VONDT var det -.-
Huff, da! De vonde sparkene og kynnerne er skikkelig vonde!:p Håper det holdt med den ene da! Uansett hva det var:p

var vel litt sånn "klar, ferdig, skravle" i går :)
Helt klart! Og vi hadde mange ferske tråder å starte skravlingen i:)
 
det er lov :) her er det egentlig klar ferdig stå opp, men så skravler jeg sånn at jeg ikke får stått opp :p
Haha:) Synes dere skal holde dere der dere er frem til vi har 100;)
 
Back
Topp