Pusse opp?

Zazigai

Forelsket i forumet
Jeg har en gammel vugge som jeg og mine søsken brukte da vi var små, som jeg nå driver og fikser opp litt :) den er rundt 27 år gammel, og skal altså forsette noen generasjoner til håper jeg :) ImageUploadedByBV Forum1406650055.953428.jpgImageUploadedByBV Forum1406650067.412810.jpg

Har dere noe dere fikser opp til den lille? Legg gjerne inn bilder og oppdateringer her! :D

❤️25.1.15❤️

Nydelig!!! Tenk at et lite nurk skal kose seg der oppi...
Her har besteforeldre dratt frem en kurv som jeg lå i som liten. Lite oppussing på den, men må vel sy noe nytt trekk inni. Det som allerede er der går i brunt, oransje og grønt... Kjønnsnøytralt da men... :-D

Blir kjempe fin :)

Helt glemt og legge ut ferdig resultat :) .. ImageUploadedByBV Forum1408113558.176487.jpg

Det mangler fortsatt å skrive navn på sida, men det må jeg leige inn noen til å gjøre, så da må jeg finne det først ;) ..

Det rosa teppet som henger på sida er et jeg laga for 1 år siden, så håper på at jeg får brukt det ;) .. Bamsen oppi er babyens første gave, fra sin tante ;) ..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

Den ble kjempefin :) så god ide med navnene :) blir ekstra kos å bruke den videre

Back
Topp