Push it - treningstråden vår

Ferdig med level 2 av 30 ds (i dag) [:D] Blir spennende å se hva som kommer på level 3 [:o][8D] 
 
Nå er det noen dager siden jeg har vært her. Husker ikke helt når jeg har oppdatert denne tråden. Men jeg jogget tirsdag i forrige uke, og trente intervalltrening på torsdag(my God, det var hardt) og i går løp jeg mellom 1.6 og 1.7 mil. Jeg løp herfra til Korsvoll. Vi skulle spise middag hos svigers, så da løp jeg likesågodt!
 
21: Gikk tur til butikken og hjem igjen! Motbakke og motvind var effektivt det!
 
24: skal gå tur med bygdelaget her![:D]
 
Trent 30 ds. Level 3, dag 1 [:)] 
 
Gikk skogstur i går og skal løpe i dag
 
Jepp...løpt til Lilloseter og mtilbake. 1.2 mil. Og så trent nesten hele 30ds level3. Puh!
 
Trent vekter i dag og i går [:)]
 
Jeg har gått en tur, og SKAL få trent 30ds i kveld!
 
Trent 30 ds [:)][:)]
 
Jeg har løpt meg en liten tur også jeg
 
skal løpe testløp kl. 20.30. Så det blir trening i dag også. Vi skal løpe en runde på 4 km på tid, ogh så skal vi løpe samme rute til høsten. Og da håper vi selvsagt på bedre tid!
 
Husker ikke helt når jeg sist oppdaterte mine gjerninger her, men ukens trening er: søndag 23. 30 days , mandag 24 løp, tirsdag 25: 30 days, ons 26. gått langt, fredag 28: 30 days, lør 29; 30 days.
Men nå må jeg snart finne løpeskoene. Løp om 9 dager! (men det regner og er kaldt. Frister ikke!)
 
trent idag søndag også
 
Skal vi se: jeg løp på lørdag og skal løpe i dag!
 
løp idag. og klipte plen. og gikk til bhg. med malte på ryggen.
 
Har ikke fått trent siden den 26 [:o][X(] Har ikke hatt tid/vært hjemme.  Men i dag fikk jeg trent [:D] 30 ds 
 
Løp 1,2 mil i går!
 
trent 30 ds
 
Kort joggetur i dag!
 
Yeeey! I dag kan jeg endelig plotte inn at jeg har gått tur med Aslak! 35 min effektiv gange.. motbakke og greier![:D]
 
 
Back
Topp