Puppespreng!

september-mamma

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Herreguuud som det sprenger og verker for tiden. Flere som har det sånn? Hvis jeg går ned i kjelleren tar det helt av, sikkert fordi det er et par grader kjøligere.. :-P Vokser de enda eller? :

Om jeg har! Grusomt å reise seg opp av sengen på morgenen... Kan ikke få på meg bh-en fort nok for å støtte opp litt. Og å bøye seg fremover - aua!!!!
Føler ikke de de er vokst så veldig enda, men blitt veldig fyldige og tunge.

Mine tok helt av fra uke 3-10, men nå har de heldigivis roet seg bittelitt. Areolaene derimot er blitt supertørre og flasser slik at jeg har måttet investere i Pureland..

Har dog bare en bh som passer. Vokst i fra de andre og måtte kjøpe ny. Tenkte å se om det roet seg litt før jeg kjøpte flere.

Mine vokste en størrelse ganske tidlig, den siste måneden har de ikke vært så tunge og harde.. Men det er denne sprengen innvendig som kommer og går :-o Innbiller meg at det er samme følelsen som melkespreng ! Auu :-( Vurderer å polstre for kulden med sånne ull innlegg.. Hehe

Hadde så vondt i går da jeg var på butikken, sto krumbøyd og holdt meg på puppene :P følte meg virkelig smart når det gikk over :p

Har heldigvis roet seg .. Hadde ikke noe spesiell stor str på de, men må si det ser ut som jeg har tatt silikon :-P Artig å få så fine pupper når man er gravid, haha..

Back
Topp