Pupper og sånn

Evea

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
har alltid hatt store bryster, men etter jeg fikk unge nr 1 droppet jeg en del vekt og ble noe undervektig. Klarte å legge dette på meg igjen heldigvis, og med lin flaks så kom ikke brystene mine tilbake. Jeg har slitt med ryggen pga store bryster så det var midt i blinken for min del siden jeg er temmelig lita ellers.
Nå derimot ser puppene fullstendig ammeklar ut igjen! Altså 3mnd på vei og de er tilbake til to luftballonger som venter på å ta meg til himmelen :wtf: Syns det kunne drøyd litt. I tillegg så klør det etter en lang dag i BH fordi de ikke får luft mellom seg :hilarious: huff for et luksusproblem, noen andre i samme båt?
Er jo så kjipt å måtte investere i nye bher for at de skal være alt for alt for store igjen når dette er over :shifty:

Jeg er førstegangsgravid, og har gått opp ca to bh-støttelser. Puppene har blitt hardere/fastere og jeg klarer ikke ha på bh for lenge om gangen :confused005 alt er nytt for min del, så jeg spør mamma når jeg lurer på noe om kroppen nå:happy090 Hun mener det er bedre at det skjer litt og litt forandringer med kroppen isteden for alt på en gang litt senere i graviditeten. Jeg har også hørt at "alle" gravide er dårlige på en eller annen måte i første trimester. Det har jeg ikke vært, bare trøtt. Så jeg tror det er så individuelt man kan få det, i forhold til hva som er normalt i et svangerskap :-)

Puppene vokser gjerne en del i graviditeten. Og gjerne en del i førsten pga alle hormonene, da de er igang med å gjøre seg klare til amming! Litt vel tidlig, men[emoji4] Mine har blitt merkbart større og fyldigere. Bruker nå 75 DD. Til vanlig bruker jeg D. Med jentene vokste brystene flere str i førsten, men gutten ble de bare en del mer fyldig.

Jeg vokste fra 65 G til 75 I på noen uker sist gang. Fikk ny bh i desember som ikke passet i januar.

Her har de vokst big time! 75 G :hilarious: Etter amme periode så blir det nye pupper på mor :hilarious:

Hehe litt godt å høre vi er flere i samme båt :P håper bare det stopper snart, de var aldeles ikke så store med førstemann :oops:

Back
Topp