har alltid hatt store bryster, men etter jeg fikk unge nr 1 droppet jeg en del vekt og ble noe undervektig. Klarte å legge dette på meg igjen heldigvis, og med lin flaks så kom ikke brystene mine tilbake. Jeg har slitt med ryggen pga store bryster så det var midt i blinken for min del siden jeg er temmelig lita ellers.
Nå derimot ser puppene fullstendig ammeklar ut igjen! Altså 3mnd på vei og de er tilbake til to luftballonger som venter på å ta meg til himmelen
Syns det kunne drøyd litt. I tillegg så klør det etter en lang dag i BH fordi de ikke får luft mellom seg
huff for et luksusproblem, noen andre i samme båt?
Er jo så kjipt å måtte investere i nye bher for at de skal være alt for alt for store igjen når dette er over
Nå derimot ser puppene fullstendig ammeklar ut igjen! Altså 3mnd på vei og de er tilbake til to luftballonger som venter på å ta meg til himmelen
Syns det kunne drøyd litt. I tillegg så klør det etter en lang dag i BH fordi de ikke får luft mellom seg
huff for et luksusproblem, noen andre i samme båt?Er jo så kjipt å måtte investere i nye bher for at de skal være alt for alt for store igjen når dette er over

alt er nytt for min del, så jeg spør mamma når jeg lurer på noe om kroppen nå
Hun mener det er bedre at det skjer litt og litt forandringer med kroppen isteden for alt på en gang litt senere i graviditeten. Jeg har også hørt at "alle" gravide er dårlige på en eller annen måte i første trimester. Det har jeg ikke vært, bare trøtt. Så jeg tror det er så individuelt man kan få det, i forhold til hva som er normalt i et svangerskap