Pupper og kvalme..

lenamamma90

Elsker forumet
Puppene mine er såå ømme! Våkner om natta viss jeg ligger på magen! Er en drøm å ta av seg bh'en!! Flere som har det sånn?.. Å kvalmen, den har meldt seg litt... Viss jeg tar meg ei salt kjeks så hjelper det ! Heldigvis!! Det verste som er, er å gå å kjenne på kvalmen...

I dag!! 5+0 , akkurat nå smalt det til i puppene! Bare jeg løfter litt på armene er det vondt! Her jobbes det! Godt å kjenne at noe skjer!

Jepp, en drøm å kunne ta av bh'en ja. Kvalmen kommer å går hele døgnet. 5 uker her nå
Vodt i rygg/bekken allerede også, håper d kun er julestresset som forårsaker det. Har plagdes en del med bekkenet etter 1, 5 svangerskap. Kjennes misstenkelig likt det.

Jepp, en drøm å kunne ta av bh'en ja. Kvalmen kommer å går hele døgnet. 5 uker her nå
Vodt i rygg/bekken allerede også, håper d kun er julestresset som forårsaker det. Har plagdes en del med bekkenet etter 1, 5 svangerskap. Kjennes misstenkelig likt det.

Kommer å hår hær og! Verst utover dagen egentlig ! Bekkenplager er ikke noe særlig nei! Håper ikke det varer !:)

5+5 her og hatt vonde pupper siden el :p kvalmen kom kastet over meg i går da jeg ikke hadde fått spist frokost enda, men klarte heldigvis la være å kaste opp.. gjelder nok å spise med en gang man er oppe :)

5+5 her og hatt vonde pupper siden el :p kvalmen kom kastet over meg i går da jeg ikke hadde fått spist frokost enda, men klarte heldigvis la være å kaste opp.. gjelder nok å spise med en gang man er oppe :)

Ja puppene er helt sykt ømme! Å stramm! Kvalmen kommer og går helsigvis! Når den kommer så må jeg ta meg noe å tygge på da går det over:) så nå sitter jeg og spiser ritz kjeks og drikker melk:p

I morgen skal jeg hamstre ritz kjeks. For kvalm er ikke noe gøy å være. Puppene mine har blitt en str større og kjempe vonde og ømme. Nå er jeg 8+2 tror jeg

7 uker idag. Drøm å ta av seg bh men er heldigvis ikke kvalm hele tiden. Jeg klarer foreløpig å forebygge de verste kvalmen ved å spise ofte og lite og holde meg unna fet mat har jeg alltid gjort.
Men jeg er bare så trøtt

Back
Topp