Puppeprat

Dlies

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Haha, dette er sikkert et litt dumt spørsmål, men skylder på at jeg er ganske fersk :p vokser puppene i hele svangerskapet eller er det bare i starten? Mine har nemlig ikke vokst noe, den ene puppen har kanskje fått litt mer fyll men ellers ser dem ut som vanlig. Hadde neimen ikke gjort
meg med litt større bryst ettersom at jeg bare har en stor A/liten B.

er 7+2 idag hvis det har noe å si :-)

Tror dette er veldig individuelt :) men jeg er ganske fersk på dette her jeg også, så skal ikke si for mye. Hehe :p jeg er 8+5 og puppene har vokst en del allerede... For min del kunne det godt ventet en stund da jeg er en D-cup til vanlig :P hehe! Men plutselig vokser de nok skal du se! :P

Det er veldi individuelt :)
Mine vokste jevnt med første, vokste ikke under hele tatt med andre mens nå er begge blitt store å Har fått masse fyll allerede :o

Mine er nå rimelig slappe etter de to andre :p Så her har de alt begynt og fylle seg opp! Hadde gigantiske pupper med begge de andre, og hjalp ikke når jeg begynte med amminga heller.
Men når jeg slutta og amme så ble innholdet nesten borte. Kan sammenlignes med å sette en nål i en ballong, haha :D
De kommer vel ikke til å se ut etter en runde til :p

Det er nok veldig individuelt ja, her var det ingen endring før melka kom med noen av mine!

Slenger meg på.. er 7 uker idag og synes ikke mine har vokst noe særlig heller enda. Håper det tar seg opp :D men tror det er veldig individuelt...

Mine har ikke vokst noe, synes det er greit i grunn, har D-cup fra før. Derimot kan det være et negativt tegn for meg med pcos. Kan bety at jeg vil få problemer med å amme :( Ellers har jeg lest at de vokser seg som regel ferdig i første trimester.

Mine har vokst litt og har blitt ganske faste med masse blodårer. Tviler på at de har vokst en hel cup, men har ikke gått med vanlig bh enda, så vet ikke. Samboeren er passe fornøyd da :P

Mine har heller ikke vokst egentlig, med litt godvilje kan jeg si de kanskje er litt fyldigere. Er 9+4 :)

Forje gang jeg var gravid vokste de fra A til D-cup :-o
Det var da første graviditet, de var enda større når jeg amma, men stoppet på D-cup etter å ha gått litt tilbake etter amming å blitt litt slappe. nå er de ikke slappe, å holder på å vokse ut av d-cup. Tror å håper ikke de vokser like mye denne gangen. :-)

Er i uke 10 og her har det ikke skjedd noe med størrelse.

Ikke skjedd stort her heller, er B/C cup. Så takker gledelig ja til større pupper :P

Hadde b/c pupper før første svangerskap. Gikk opp til dd/e etter at andre mann kom til verden for litt over 3 år siden. Det var først nå de siste månedene at de begynte å bli mindre fyldige igjen. Så jeg er nok en av de heldige som får beholde puppene delvis :)

Vær glad for små pupper damer skulle gjerne ha byttet! Jeg hadde dd cup før forrige svangerskap, i løpet av svangerskapet og ammetiden ble jeg en g/ h cup som gikk ned igjen til f/ g etter amming. Det er et slit med store pupper og massevis av stilige bluser og skjorter som er uaktuelt å bruke, alle spriker og det er ikke pent pluss dyrt med bh som skal passe og støtte, de er ikke fine en gang!
Satser på mindre pupper en gang etter at jeg er ferdig med unger.

Vær glad for små pupper damer skulle gjerne ha byttet! Jeg hadde dd cup før forrige svangerskap, i løpet av svangerskapet og ammetiden ble jeg en g/ h cup som gikk ned igjen til f/ g etter amming. Det er et slit med store pupper og massevis av stilige bluser og skjorter som er uaktuelt å bruke, alle spriker og det er ikke pent pluss dyrt med bh som skal passe og støtte, de er ikke fine en gang!
Enig med deg. Optimalt med c pupper :) Kan fortsatt gå på h&m å handle da.

Ja er nok ulemper med store bryst også. Men for min del kunne de gjerne ha vært iallefall C-cup, så hadde man følt seg litt mer kvinnelig ;) Så hadde jeg likevel passet klær og diverse! Føler A cup er i minste laget :p

Jeg har gått I fra en H til J... Trenger ikke bli større for min del :(

Ja er nok ulemper med store bryst også. Men for min del kunne de gjerne ha vært iallefall C-cup, så hadde man følt seg litt mer kvinnelig ;) Så hadde jeg likevel passet klær og diverse! Føler A cup er i minste laget :p

Enig :)

Akkurat som jeg skulle skrevet dette selv! Alt sammen! :p

Man vil ha det man ikke har, tror jeg :) Jeg hadde følt meg mye bedre med større pupper. Men vi er alle fine akkurat som vi er :)

Back
Topp