Puppene

Merka plutselig nå ikveld at der kom noe ut.. Lekker ikke, men det kommer om man klemmer litt. :o

Kommer såvidt bare noen gul-hvit-blanke dråper innimellom her. Her har det skjedd ganske mye vekst, har gått gradvis fra 65 til 80. Er bare 160 høy, så tydelig at ribbena har utvida seg en god del for å gi plass til snuppa i tillegg til økt puppestr. ;) Kroppen er ganske fantastisk egentlig! :)

Jeg får bare litt sukkervann som de rundt meg kaller det om jeg klemmer selv. Ikke lekki noen ting. Puppene har vokst men ikke voldsomt.

Mine har vokst 3 cupstørrelser, og var i grunnen mer enn store nok fra før, så nå er jeg oppe i 80J. Frykter at de skal bli enda større når melkeproduksjonen starter… :eek:
Brystvortene var ekstremt ømme de første månedene, men ikke så verst nå. Lekker bare på natten som jeg har merket, så jeg aner ikke noe om farge. Det er i hvert fall ingen spesiell farge som vises på sengetøy.

Såpass, og jeg trodde mine 80H var ille :o sååå tungt, uff!!

Kommer såvidt bare noen gul-hvit-blanke dråper innimellom her. Her har det skjedd ganske mye vekst, har gått gradvis fra 65 til 80. Er bare 160 høy, så tydelig at ribbena har utvida seg en god del for å gi plass til snuppa i tillegg til økt puppestr. ;) Kroppen er ganske fantastisk egentlig! :)
Guuud kan de utvide seg! Haha trodde jeg bare hadde blitt feit rundt der jeg :p hadde 75 rundt før... Og nå er jeg opp i 85

Såpass, og jeg trodde mine 80H var ille :eek: sååå tungt, uff!!
Er kommet opp i 80 H jeg også..... Brukte J i ammebher med jentene. Bare husk å få god hjelp på sykehuset til amming! Er ikke nødvendigvis så enkelt å amme når puppene blir så store:rolleyes: Jeg sleit en god del pga størrelsen.

Guuud kan de utvide seg! Haha trodde jeg bare hadde blitt feit rundt der jeg :p hadde 75 rundt før... Og nå er jeg opp i 85

Dette har jeg aldri tenkt over heller. Må innrømme jeg blei ganske skeptisk, og tenkte at her var det snakk om noen som ikke ville innse hvor mye de hadde lagt på seg... Beklager! For nå har jeg søkt litt rundt, og det er ikke akkurat mye å finne på det, men man kan se litt av det på denne animasjonen:
http://www.babyverden.no/Verktoy/Se-barnet-og-magen-vokse/

Ikke vokst så veldig mye, og er ikke noe særlig ømme. Forrige svangerskap hadde jeg så ømme pupper så måtte holde på de når jeg dusja, så er jammen stor forskjell :)

Sniker fra september.

Blitt en del større. Har måttet skifte bh str 2-3 ganger og tror jeg jaggu må det en gang til nå også. Det små lekker litt her også, har gjøre det i flere uker.. I min familie ligger det å ha mye melk. Min mor f.eks fikk ikke tømt brystene nok med at vi barna ammet, så hu måtte tømme dem etterpå pga brystbetennelse osv. Så har forbrett meg med pumpeutsyr klar til babyen kommer ;)

Hvordan går det med puppene deres, har de vokst mye eller er de ømme?

Her har de vokst en del og det er lenge siden de begynte å lekke litt. Men den siste uka har den ene puppen hvert så rar med kløe, er øm og plutselig så stikker den. Så i stad nå jeg lå på sofaen uten bh og puppen kom i klem så kom det ut et par dråper og det var rødoransje... det har tidligere hvert gulhvitt det som har kommet tidligere og det som kom fra den andre.... jeg vet man ikke skal klemme ut så har ikke gjort det, men hender det kommer noen dråper ut når jeg ligger og de får et press... noen av dere andre som har hvert borti dette?
Sikkert ingen ting, men kan være lurt å ta opp med legen eller jordmor ved neste kontroll :)

Mine har vokst 3 cupstørrelser, og var i grunnen mer enn store nok fra før, så nå er jeg oppe i 80J. Frykter at de skal bli enda større når melkeproduksjonen starter… :eek:
Brystvortene var ekstremt ømme de første månedene, men ikke så verst nå. Lekker bare på natten som jeg har merket, så jeg aner ikke noe om farge. Det er i hvert fall ingen spesiell farge som vises på sengetøy.
80J? Jeg klarer ikke engang å forestille meg hvor stor den bhen er jeg. Haha, her har de ikke vokst, så fremdeles på B :laughing002

Jeg hadde 75DD i utgangspunktet, siste bh jeg kjøpte var 80H men var for liten.... Så bruker bare sportsbh nå og håper virkelig ikke de blir veldig mye større når melka kommer, isåfall så håper jeg vekta går ned så det kan hjelpe på :p

Frem til uke 22 gikk jeg opp 2 str. Nå tilbake igjen til mine vanlige :o Hva skjer!?

Jeg føler også at puppene er tilbake i normalstørrelse.. Hehe og det har ikke kommet noe ut av de ennå.. Men areolaen har blitt mørkere og brystvortene større hehe :)

Frem til uke 22 gikk jeg opp 2 str. Nå tilbake igjen til mine vanlige :o Hva skjer!?
Jeg føler også at puppene er tilbake i normalstørrelse.. Hehe og det har ikke kommet noe ut av de ennå.. Men areolaen har blitt mørkere og brystvortene større hehe :)

Mine er og gått noe ned i størrelse igjen. Så har de sluttet å klø så masse haha men areolaen er blitt mørkere, mens brystvortene mine er stive og de pleier å være flate..

Har gått fra 75G til 85I. Det er stort, ja! Håper det går bra med amming, det er ikke nødvendigvis mer melk selv om brystene er store... ;)

Har gått fra 75G til 85I. Det er stort, ja! Håper det går bra med amming, det er ikke nødvendigvis mer melk selv om brystene er store... ;)

Nei det er det ingen sammenheng mellom puppestørrelse og melk. Men ja vi får jo håpe det går bra med ammingen for alle som ønsker å amme :)

Back
Topp