Puppene

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hvordan går det med puppene deres, har de vokst mye eller er de ømme?

Her har de vokst en del og det er lenge siden de begynte å lekke litt. Men den siste uka har den ene puppen hvert så rar med kløe, er øm og plutselig så stikker den. Så i stad nå jeg lå på sofaen uten bh og puppen kom i klem så kom det ut et par dråper og det var rødoransje... det har tidligere hvert gulhvitt det som har kommet tidligere og det som kom fra den andre.... jeg vet man ikke skal klemme ut så har ikke gjort det, men hender det kommer noen dråper ut når jeg ligger og de får et press... noen av dere andre som har hvert borti dette?

Jeg fikk en liten dråpe orange her om dagen :p sykt ekkel farge på noe som kommer ut av kroppen! Haha

Har ikke opplevd noe lekking enda.. Eneste er at de er blitt mye større :p

Jeg fikk en liten dråpe orange her om dagen :p sykt ekkel farge på noe som kommer ut av kroppen! Haha

Ja det er ikke en lekker farge akkurat :P men bare den ene puppen som har sånn farge, på den andre er det gulhvitt og det ser ikke så ekkelt ut haha

Mine har bare blitt jævelig svære :P men har ikke opplevd noe lekking ennå :)

Lekker litt her innimellom, men bare klar og gulhvit væske. Ellers ikke noe ømt.

Mine har blitt sykt svære, men de er ikke vonde eller ømme lenger heldigvis :) det lekker som regel kun fra den ene, og jeg legger som regel ikke merke til det før det er runde merker i senga dagen etter som en femkroning. Sykt rart :P

Ingen lekking her men veldig ømme pupper og de har blitt skikkelig blodsprengte og store. Ser helt for j***lig ut spør du meg ;) har ikke så lyst til å vise de fram til samboer en gang :P

Mine har bare vokst litt, og ikke lekt i det hele tatt :P merker de er litt annerledes og ømme på en måte, men har ellers ikke merket noe særlig med forskjell :/

Samboeren kommenterte puppene mine før vi viste at jeg var gravid hehe han syntes de hadde vokst Hihi men har ikke merket noe endring nå, har heller ikke begynt å komme melk ennå...

MEN jeg har hatt mye smerter i brystvortene under svangerskapet.. Så fort jeg fryser litt så gjør det kjempe vondt, eneste som hjelper er enten drikke en varm kopp te, helst litt fort, eller ta en lang varm dusj :(

Mine har vokst 3 cupstørrelser, og var i grunnen mer enn store nok fra før, så nå er jeg oppe i 80J. Frykter at de skal bli enda større når melkeproduksjonen starter… :eek:
Brystvortene var ekstremt ømme de første månedene, men ikke så verst nå. Lekker bare på natten som jeg har merket, så jeg aner ikke noe om farge. Det er i hvert fall ingen spesiell farge som vises på sengetøy.

Hehe ja her var det mye forskjellig og alt er vel like normalt vil jeg tru :)

• Liker
Reactions: H&H
Her har ikke puppene vokst i det hele tatt... Og ikke øm heller....Lekker ikke, men får ut noen dråper om jeg prøver...

Ikkje blitt noko særlig større.. Har små frå før, so kunne tenkt meg ein liten økning ;) ingen lekkasje.

Back
Topp