Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tenkte og sa jeg også for et par dager. Nå går jeg snart inn i uke 7 og spesielle et bryst som kjennes ut som et blåmerke, er helt utslått etter en rolig dag på jobb, er dødsdømte etter en liten, rolig tur med hunden og har gått til innkjøp av en pakke ritz kjeks for å holde kvalmen litt på avstand (halve pakken forsvant på mystisk visJeg merker skuffende lite på puppene. De var faktisk ømmere forrige syklus. Generelt kunne jeg gjerne hatt litt sterkere symptomer, blir litt nervøs.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Mente selvfølgelig dødsSLITEN ikke dødstdømtDet tenkte og sa jeg også for et par dager. Nå går jeg snart inn i uke 7 og spesielle et bryst som kjennes ut som et blåmerke, er helt utslått etter en rolig dag på jobb, er dødsdømte etter en liten, rolig tur med hunden og har gått til innkjøp av en pakke ritz kjeks for å holde kvalmen litt på avstand (halve pakken forsvant på mystisk vis) så, forsiktig med hva d ønsker deg
![]()
Det tenkte og sa jeg også for et par dager. Nå går jeg snart inn i uke 7 og spesielle et bryst som kjennes ut som et blåmerke, er helt utslått etter en rolig dag på jobb, er dødsdømte etter en liten, rolig tur med hunden og har gått til innkjøp av en pakke ritz kjeks for å holde kvalmen litt på avstand (halve pakken forsvant på mystisk vis) så, forsiktig med hva d ønsker deg
![]()
Haha.. ta over verdenPuppene har blitt gigantiske og vonde. De har visst tenkt å ta over verden. Håper de ikke fortsetter utviklingen i samme tempo som de har hatt til nå, for da blir det trangt her ganske snart.
Apropos: Hvor får man tak i skikkelig bra BHer, med veldig brede stropper og som holder ting på plass?