Puppene

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Ja hvordan er de? Har de vokst noe? Det har nemmelig mine å må snart gå opp en str i overdel på jobb

Blitt større og fastere og brystvortene mørkere....

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Blitt større, mer ømme og selve "tuten" på brystvortene har blitt større

Mest på kveldene merker jeg noe til de..

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

ganske vonde på kveldstid, og definitivt litt større. må snart finne fram bhene fra sist jeg var gravid! spm er både en cup og nummer større enm jeg har til vanlig. .

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Puppene har blitt gigantiske og vonde. De har visst tenkt å ta over verden. Håper de ikke fortsetter utviklingen i samme tempo som de har hatt til nå, for da blir det trangt her ganske snart.

Apropos: Hvor får man tak i skikkelig bra BHer, med veldig brede stropper og som holder ting på plass?

Jeg merker skuffende lite på puppene. De var faktisk ømmere forrige syklus. Generelt kunne jeg gjerne hatt litt sterkere symptomer, blir litt nervøs.

Jeg merker skuffende lite på puppene. De var faktisk ømmere forrige syklus. Generelt kunne jeg gjerne hatt litt sterkere symptomer, blir litt nervøs.

Det tenkte og sa jeg også for et par dager. Nå går jeg snart inn i uke 7 og spesielle et bryst som kjennes ut som et blåmerke, er helt utslått etter en rolig dag på jobb, er dødsdømte etter en liten, rolig tur med hunden og har gått til innkjøp av en pakke ritz kjeks for å holde kvalmen litt på avstand (halve pakken forsvant på mystisk vis;)) så, forsiktig med hva d ønsker deg;)

Det tenkte og sa jeg også for et par dager. Nå går jeg snart inn i uke 7 og spesielle et bryst som kjennes ut som et blåmerke, er helt utslått etter en rolig dag på jobb, er dødsdømte etter en liten, rolig tur med hunden og har gått til innkjøp av en pakke ritz kjeks for å holde kvalmen litt på avstand (halve pakken forsvant på mystisk vis;)) så, forsiktig med hva d ønsker deg;)
Mente selvfølgelig dødsSLITEN ikke dødstdømt:p

Haha ja, det kommer vel tidsnok ;-) Er jo veldig tidlig i forløpet for meg enda. Håper kvalmen din går over raskt :-)

Puppene har blitt gigantiske og vonde. De har visst tenkt å ta over verden. Håper de ikke fortsetter utviklingen i samme tempo som de har hatt til nå, for da blir det trangt her ganske snart.

Apropos: Hvor får man tak i skikkelig bra BHer, med veldig brede stropper og som holder ting på plass?
Haha.. ta over verden ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Puppene forblir samme størrelse ser det ut som :)

I dag har jeg begynt å få quad-pupp, så jeg må nok ut og kjøpe nytt undertøy snart. Brystvorta sniker seg nesten over kanten på bh-en nå :P

Ømme!!

Jeg har bh'er i 2 forskjellige størrelser etter litt vektnedgang, så jeg må nok finne frem de største nå :p

Vår kjære hund spiste alle BH'ene mine (altså ødela) og istedefor og kjøpe meg nye begynte jeg å bruke sportsbh:P og siden har jeg brukt de! Så skal jeg kjøpe nye nå snart for nå begynner det å bli trangt! Men helt genialt (de jeg har er som tykke singletter) så jeg slipper å ha noe under gjennomsiktige bluser osv:)

Sent from my iPad using BV Forum

Puppene mine er ømme og det er grusomt og ta av BH'n på kvelden. Synes også at selve vorten har blitt større og har tydelige blodårer rundt dem. Merker også at hele puppeområdet har blitt større da jeg plutselig får 4 pupper i BH'n og ikke 2 :-D haha

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp