Puppebry :P

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Har fra ganske tidlig i svangerskapet hatt ømme pupper.. De har vokst noe voldsomt :P
Bruker vanligvis str 70C De jeg bruker nå er 75D å de er nå alt for små.
Så nå må jeg ta av meg BHen på kvelden fordi den er vond å ha på...
Kan ikke huske at jeg hadde samme "problemet" i første svangerskap :P
hahahaha

Må vel bare innse at jeg må kjøpe meg en BH til nå :P

Har fra ganske tidlig i svangerskapet hatt ømme pupper.. De har vokst noe voldsomt :P
hahahaha

Haha, jeg kjenner meg igjen! Har samme problem med voksingen her... Gått fra 75B/C (på Triumph) som pleier å passe fint, til nå å måle til 70E ifølge damen på Change..! Trodde ikke på henne, men måtte innse at det var den størrelsen som satt best... :P Men det skal sies at man visstnok alltid må gå opp minst en cup-størrelse fra Triumph til Change, ifølge henne. Jeg lærte noe nytt den dagen! ;)

Har 70C/D til vanlig, nå er jeg på 70DD/E/F .. Eneste bh'ene jeg fortsatt kan bruke 70D i er de jeg har fra Victoria secret, siden de ikke har innlegg og sånn drit, og er myke. Eneste er at man nesten kan se nippelen. Haha. Så bestiller nok enda flere derfra snart, i en større cup-str. Kan virkelig anbefale å skaffe noen gode fra VS

Har 70C/D til vanlig, nå er jeg på 70DD/E/F .. Eneste bh'ene jeg fortsatt kan bruke 70D i er de jeg har fra Victoria secret, siden de ikke har innlegg og sånn drit, og er myke. Eneste er at man nesten kan se nippelen. Haha. Så bestiller nok enda flere derfra snart, i en større cup-str. Kan virkelig anbefale å skaffe noen gode fra VS
Er det lang leveringstid på de?

Enig i at VS bh'er er helt supre!:) jeg har dessverre vokst ut av mine, og jeg hadde trippel D cup'en..:/ så jeg må finne meg andre alternativer nå!

Uff mine har også vokst masse! Har 75 F nå. Liker det ikke i det hele tatt! (Mannen er strålende fornøyd da) ammebhen jeg kjøpte forrige svangerskap er for små. Lurer på hvor store de blir når melka kommer. Skrekk og gru!

Det er litt av en reise puppene våre går igjennom :P Jeg måtte nettopp kjøpe purelan for de var så tørre på knoppen. Jeg kaller de "mammapupper" allerede, for de er helt annerledes enn jeg er vant med. Tror ikke mannen min liker at jeg kaller dem det da :P

Det er litt av en reise puppene våre går igjennom :P Jeg måtte nettopp kjøpe purelan for de var så tørre på knoppen. Jeg kaller de "mammapupper" allerede, for de er helt annerledes enn jeg er vant med. Tror ikke mannen min liker at jeg kaller dem det da :P
Jeg har hatt purelan klart lenge :P
Tok frem amme BHer fra 2010 i dag. 80 D. Flott

hahahaha

Velkommen til min verden jeg må bytte til amme bh i slutten av april tror jeg :p hahah min tyyyter ut av 75D min

Hahaha, ja jeg må ha det strax jeg og, noe lei av for små bher klør så fælt også :-/
ja!
Jeg tok på med 75C BHen i dag tidlig.. å holdt på å le meg ihjel... Det veltet pupp ut på alle kanter..
tenkte bare at "dette går faktisk ikke lenger"
Så det var veldig deilig å faktisk ha på seg en BH som ikke strammet og var ubehagelig igjen :D

Jeg tok hintet når dattera mi sa : mamma, det ser ut som du har fire pupper. To nedi bh'n og to oppa ;0)

Back
Topp