Puppebesvær!

En tråd i 'Juni 2017' startet av Sylvanas, 26 Jan 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Philae Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Ja, det er ikke så greit å finne noe som passer godt med spiler heller, når man kommer opp i størrelsene blir alt også veldig avhengig av modell og produsent ift passform, og da trenger man ihvertfall litt utvalg for å finne noe som ikke gnager eller klemmer. Selv liker jeg faktisk BHer fra Polen, som ofte har litt smalere men dypere cup, da gnager ikke spilene i siden.
    Jeg bestilte et par spileløse ammebher fra Bravissimo men formen ble helt forferdelig, med null støtte. Kunne like godt tredd på puppene sokker for all den nytten de gjorde. :playful:

• Morsom Morsom x 2
  2. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Hadde vært mye billigere :laughing025

• Enig Enig x 1
  3. LuckyGirl29 Elsker forumet Sommerfuglene 2017

Måtte kaste inn håndkle selv i dag, og kjøpe ny BH, det slapp jeg sist svangerskap ;) :p

• Liker Liker x 1
  4. Azu Nurk i mors mage <3 Tilgangsansvarlig Junibarna 2015 Novemberbarna 2021 Sommerfuglene 2017 ♡ Maibarna ♡

Må snart kjøpe selv. Irriterende. Puppene faller snart ut av BH'en. Kvalmt. [emoji12]

5. Miri82 Andre møte med forumet

Oi, høres ut som er real utfordring! Jeg bruker nå 70G og liker Triumph godt. God støtte, brede stropper, koster rundt 500,-. Noen ganger bruker jeg sånn en myk comfortopp fra magic bodyfashion utenpå for ekstra støtte - veldig behagelig!

En dag tok jeg på meg en av mine gamle bher og gikk på jobb. Ble så ubekvem at jeg måtte gå og kjøpe en slik bhforlenger i lunsjen! Det hjalp.

Helt enig i at vi fortjener egen støtteordning!

• Liker Liker x 1
  6. Hoppetau Gift med forumet Vi som prøver :) Novemberlykke 2018 Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

Kjøpte meg nye bher her forrige uke. Det var sure penger. Gått fra 65G til 70J

7. Frublomsterpotte Flørter med forumet

Den erfaringen har jeg dessverre ikke enda, men må ærlig si jeg er spent på hvordan de blir etterpå. Har måtte gå opp til E-cup nå. :-O men kjøper billige og gode BHer fra Cubus..

Del denne siden