Puppebesvær!

Ja, det er ikke så greit å finne noe som passer godt med spiler heller, når man kommer opp i størrelsene blir alt også veldig avhengig av modell og produsent ift passform, og da trenger man ihvertfall litt utvalg for å finne noe som ikke gnager eller klemmer. Selv liker jeg faktisk BHer fra Polen, som ofte har litt smalere men dypere cup, da gnager ikke spilene i siden.
Jeg bestilte et par spileløse ammebher fra Bravissimo men formen ble helt forferdelig, med null støtte. Kunne like godt tredd på puppene sokker for all den nytten de gjorde. :playful:
 
Ja, det er ikke så greit å finne noe som passer godt med spiler heller, når man kommer opp i størrelsene blir alt også veldig avhengig av modell og produsent ift passform, og da trenger man ihvertfall litt utvalg for å finne noe som ikke gnager eller klemmer. Selv liker jeg faktisk BHer fra Polen, som ofte har litt smalere men dypere cup, da gnager ikke spilene i siden.
Jeg bestilte et par spileløse ammebher fra Bravissimo men formen ble helt forferdelig, med null støtte. Kunne like godt tredd på puppene sokker for all den nytten de gjorde. :playful:

Hadde vært mye billigere :laughing025
 
Måtte kaste inn håndkle selv i dag, og kjøpe ny BH, det slapp jeg sist svangerskap ;) :p
 
Må snart kjøpe selv. Irriterende. Puppene faller snart ut av BH'en. Kvalmt. [emoji12]
 
Jeg har ignorert problemet så lenge som jeg kan, men nå får jeg pustebesvær av alle mine utslitte, trasige BHer, så det må handles... Bokstavlig talt.

Jeg går fra F/G til ... uendelig, tror jeg, så det er bare å glemme å finne i vanlige butikker. Change liker jeg ikke, de er stive og har veldig ubehagelige sømmer. Og det er virkelig noe drit å skulle kjøpe nye BHer til 1500-2000 kr flere ganger i løpet av svangerskapet! Herre gud, vi trenger egen støtteordning, pun intended.

Irriterer meg mest av alt at de fleste amme-BHer er soft cup (bare.... nei... :bs), og alt som har bokstavstørrelser kommer til å være alt for små i "cupen" og alt for stor i livet og en massiv, ubehagelig, ukledelig uniboob.

Jeg skal bestille fra Bravissimo, og evt Zalando, og så må man bare krysse fingrene for at det kommer noe som passer på første forsøk...
Oi, høres ut som er real utfordring! Jeg bruker nå 70G og liker Triumph godt. God støtte, brede stropper, koster rundt 500,-. Noen ganger bruker jeg sånn en myk comfortopp fra magic bodyfashion utenpå for ekstra støtte - veldig behagelig!

En dag tok jeg på meg en av mine gamle bher og gikk på jobb. Ble så ubekvem at jeg måtte gå og kjøpe en slik bhforlenger i lunsjen! Det hjalp.

Helt enig i at vi fortjener egen støtteordning!
 
Kjøpte meg nye bher her forrige uke. Det var sure penger. Gått fra 65G til 70J
 
Det var jeg også.. Forrige gang... Men nå som jeg har erfart at de blir slappe etterpå vil jeg helst ikke at de skal bli så store [emoji4]

Den erfaringen har jeg dessverre ikke enda, men må ærlig si jeg er spent på hvordan de blir etterpå. Har måtte gå opp til E-cup nå. :-O men kjøper billige og gode BHer fra Cubus..
 
Back
Topp