Puppe styr

silke

Gift med forumet
Hei på dere. Har vært litt "borte" i det siste. Sliter litt med dette puppe styr/ amming... Hun lille suger så skjeift at jeg har fått blødened sår på bryst V. Nå driver jeg å pomper meg og gir henne på flaske.... Styr.

Så har jeg hatt brystbetennelse begge gangene før. Er livredd for det ble store komplikkasjoner den siste gangen. Nå tør jeg ikke gå ut, redd trekk mm. Så til min forferdelse har jeg oppdaget at det ene bryster er større en det andre, kjennes likt med er liksom mere håvent...

Sandt det trenger ikke være begynnelse på betennelse???

Neida, trenger ikke være betennelse... Kan det være tilstoppede melkeganger kanskje? Legg en varmeflaske over det hovne brystet og masser det litt... Kan også prøve å pumpe/håndmelke... Fungerte kjempebra for meg...

Masser brystet og legg på varme omslag... kanskje det hjelper, slik at det ikke utvikler seg til brystbetennnelse.
Det finnes en sånn tut, som du kan sette på brystet for å lede munnen til babyen, slik at han eller hun suger riktig...
Vet ikke hvor en får kjøpt det, men sikkert på apotek eller noe.. har hørt at dette skal fungere veldig bra.
Lykke til og håper det går bra

Hmmm har prøvet varme omslag, varme dusjer, masasje. Men de blir liksom ikke jevne. Det er like mye melk i brystene, V irker ikke helt som tette kanaler, føler brystet blir tømt når jeg pomper meg. Er bare frykteli redd.[:(]

Skal prøve å pompe meg i dysjen nå... det må jo bli bra.

Kjenner meg igjen i set der ja..pleide å kegge på en varm vaskeklut jeg, og da "rant" melka ut i strie strømmer bare jeg trykte litt på dem[:)] Hadde det også sånn mange ganger at ene puppen var liten og andre stor, men jeg tror det var fordi jeg glemte å amme så og si på den ene.

Uansett ønsker jeg deg lykke til, og håper du får det til..[;)]

Det er rart det der, men sånn er det til meg og hvis jeg pomper kommer det omtrent ingenting.. Men hvis Linea ligger å spiser, virker det som det er mat i massevis for hun er så fornøyd.

Prøv å pomp i dusjen som du sa....håper det ordner seg[:)]

Back
Topp