Jeg fikk brystbetennelse i begynnelsen av forrige uke, og fikk da mindre melk. Å resultatet av dette var at lillegutt gikk ned endel i vekt, 200 g på 5 dager, så har fått beskjed om å vekke han hver 3 time i helga, pluss pumpe meg å gi han 30 ml av og til på sprøyte.
Gud bedre meg for noe møkk!
Med nr 2 så pumpa jeg meg i 2 mnd etter hvert måltid, for å få opp produksjonen. Og må si at om det er sånn det blir denne gangen også, ser jeg veldig mørkt på det!
Er så utrolig trøtt og sliten, koser meg ikke og gruer meg nesten til neste foring.
Krysser fingre og tær for at produksjonen tar se opp igjen, å at jeg kan fortsette amminga!
Dumme brystbetennelse!
Skal på helsestasjonen i morgen, å se om han har lagt på seg siden fredag da helsesøster var på hjemmebesøk
Andre som driver og pumper i tillegg til amming?
Gud bedre meg for noe møkk!
Med nr 2 så pumpa jeg meg i 2 mnd etter hvert måltid, for å få opp produksjonen. Og må si at om det er sånn det blir denne gangen også, ser jeg veldig mørkt på det!
Er så utrolig trøtt og sliten, koser meg ikke og gruer meg nesten til neste foring.
Krysser fingre og tær for at produksjonen tar se opp igjen, å at jeg kan fortsette amminga!
Dumme brystbetennelse!
Skal på helsestasjonen i morgen, å se om han har lagt på seg siden fredag da helsesøster var på hjemmebesøk
Andre som driver og pumper i tillegg til amming?