Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan egentlig tenke meg å gjøre det, fordi jeg skal ha keisersnitt og i tilfelle det skulle ta tid før jeg får ammet osv i forbindelse med det. Kan lett klemme ut råmelk nå, så kunne nok pumpet litt. Men er redd for å sette i gang fødselen (siden jeg skal ha planlagt keisersnitt) og derfor kommer jeg nok ikke til å gjøre det.
Kan gjøre det på morgenen før keisersnittet eventuelt davet om noen som har gjort det og gitt til far som gjerne ser babyen mens du er på oppvåkning. Noen ganger får man være med babyen hele tiden også da
![]()
Ja, det går jo an, men ser ikke for meg at jeg orker det den morgenen. Sikkert rimelig nervøs og vi må tidlig avsted osv. Planen er at babyen skal være hos meg hele tiden. Det skal pappaen også, samt jordmor, så ingen grunn til at det ikke skal gå..hvis alt går som planlagt damen det gjør det jo ikke alltid
Ja, det går jo an, men ser ikke for meg at jeg orker det den morgenen. Sikkert rimelig nervøs og vi må tidlig avsted osv. Planen er at babyen skal være hos meg hele tiden. Det skal pappaen også, samt jordmor, så ingen grunn til at det ikke skal gå..hvis alt går som planlagt damen det gjør det jo ikke alltid