PULE PULE PULE

Speedsjarken

Gift med forumet
Er det noen som blir støtt av det?

Har lurt litt på det, jeg er jo fra nordland så har et ganske fargerikt språk kan man si :P Selv om jeg toner det ned VELDIG masse her inne så er det fremdeles noen ord som slipper igjennom sensuren.

Så jeg lurer rett og slett på om noen syns at f.eks PULE er et altfor direkte og stygt ord til å bruke her inne? Er det sånn at man blir sett på som en dum bondetamp hvis man bruker sånne ord?

Undrende i dag[8D]

Hehe... Du støter ikke meg i alle fall [;)]

først må jeg bare litt! [8D] hehe

Men for min del så gjør det meg ingenting at folk brukere det ordet, det gjør det bare litt mer morsommere [:D]

Alle har vel sin måte å si det på?!
Noen er mer skinnhellige enn andre og sier elske/ha sex/samleie f.eks., mens noen liker "råe" ord som (kopierer fra nettet[;)])
Hanky panky, Dytte høne, Stampe saft, Fylle hullet, Duppe snabben, Gantes, bedekke, dyppe snurrebassen, få kjøttomslag, et nypan, dreie et nummer, tømme rognpåsan, gyte, produsere rompetroll, skyte en ladning, få ei pølse, Bønnemøte,spille ludo,sette opp hylle,pusse vinduer,parkere bilen i garasjen,krøsing,lusking i gresset
Jukke, knagge, dabba, jekke

Jah, noen av alternativene jeg fant når jeg googlet litt..[8D][:D] Bare for å kjøre tråden din fult ut..[8D][&:][:D]
Jada, kjeder meg litt...[&:][8D]

ORIGINAL: AngelBaby

Noen er mer skinnhellige enn andre og sier elske/ha sex/samleie f.eks., mens noen liker "råe" ord som (kopierer fra nettet[;)])
Hanky panky, Dytte høne, Stampe saft, Fylle hullet, Duppe snabben, Gantes, bedekke, dyppe snurrebassen, få kjøttomslag, et nypan, dreie et nummer, tømme rognpåsan, gyte, produsere rompetroll, skyte en ladning, få ei pølse, Bønnemøte,spille ludo,sette opp hylle,pusse vinduer,parkere bilen i garasjen,krøsing,lusking i gresset

Jah, noen av alternativene jeg fant når jeg googlet litt..[8D][:D] Bare for å kjøre tråden din fult ut..[8D][&:][:D]

Drit bra, leste det opp for samboeren min og da jeg kom te "dytte høne" sa han er det derfor kameratene mine kaller deg for høna! huff[8D]

Jeg for min del skal nå begynne å dytte høne heretter [8D]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D] hehe, jeg bryr meg i hvert fall ikke!! Kvikner litt opp med fargerikt ordbruk gjør det ikke?!

hehe, både ja og nei. Spørs hvilket humør jeg er i. Er jeg veeeeldig lysten så kan jeg si ord som "pule", men som regel bruker jeg ord som "kose", "skal vi ta en alvorsprat i senga" ...litt tullete måte egentlig. Vi er ganske barnslige av oss begge to, så vi finner lett ut om vi skalha oss noe eller ikke... :P

bryr ikkje meg jaffal [:)]!!

Pul pul pul, nei tar meg ikke nær av det utrykket. Bruker det selv!

Dytte høne faktisk:) jeg ler meg hjæææl!!!

Pule må du bare bruke for min del ja:)

hahahahaha, æ bynte å flire høgt hær når æ bynte å læse den hær tråen [:D]

værste e at vi har besøk, å æ bryt i latter, å sambo å en kompis som e på besøk bare ser domt på mæ [8D][8D]

æ tåle alt av "tøffe" ord.. men e jo fra NORD NORGE [:D]

ORIGINAL: KrøllBøll

først må jeg bare litt! [8D] hehe

Men for min del så gjør det meg ingenting at folk brukere det ordet, det gjør det bare litt mer morsommere [:D]

signerer denne[:D]

Back
Topp