PULE PULE PULE

ORIGINAL: Tigerinne

ORIGINAL: AngelBaby

Alle har vel sin måte å si det på?!
Noen er mer skinnhellige enn andre og sier elske/ha sex/samleie f.eks., mens noen liker "råe" ord som (kopierer fra nettet[;)])
Hanky panky, Dytte høne, Stampe saft, Fylle hullet, Duppe snabben, Gantes, bedekke, dyppe snurrebassen, få kjøttomslag, et nypan, dreie et nummer, tømme rognpåsan, gyte, produsere rompetroll, skyte en ladning, få ei pølse, Bønnemøte,spille ludo,sette opp hylle,pusse vinduer,parkere bilen i garasjen,krøsing,lusking i gresset
Jukke, knagge, dabba, jekke

Jah, noen av alternativene jeg fant når jeg googlet litt..[8D][:D] Bare for å kjøre tråden din fult ut..[8D][&:][:D]
Jada, kjeder meg litt...[&:][8D]

"Få kjøttomslag" må jeg si er en ufin greie å si[:)] hehehe, ikke at jeg blir støtt, men det var jo helt grusomt[8D]

Men PULE syns jeg er helt greit!! Kanskje siden jeg selv er fra nord, og har vokst opp med disse ordene[8D]

Må bare si at jeg reagerer litt på det jeg asså[:-]
Men forventer ikke at du skal ta hensyn til det!![:D]
Jeg har mine egne definisjoner på de ulike ordene. Pule er fort gjort, knulle er følelsesløst, sex er mellom to som er glad i hverandre. Elske gjør man når man vil lage baby[:D]

"snakk" hvordan dere vil for min del her inne, jeg bare går ut av tråden hvis det blir for sterkt for meg[;)]

Haha, gjør ikke meg noe[:D]

Jeg blir ikke støtt, men jeg syns det er et vulgært ord,hehe. Enda verre syns jeg det er med ordet kn**** [8D] Pule kan jeg si(helst ikke), men det andre klarer jeg ikke si. Og jeg er fra nordland[8D] Jeg liker mer sånn "hoppe i høyet",  "ha seg litt", sex... og litt sånne ord, hehe!

Synest pule hørest greitt ut. Litt råare er knulle. Fine ord begge to til sitt bruk. Namnet skjemmer ikke akten. Kunne laget en ny tåd, men spør her likevel: Er det godt å knulle/pule? Det beste som finnest. Jeg synest det. Er det flaut å si det er veldig godt, det beste av alt?

Her sier vi «make love»... neida.. joda..:laughing002 jeg sier det hver gang mannen sier «knullings».

Bryr meg lite om folk bruker slike ord. Men jeg tenker jo på pule og knulle som noe annet enn sex:laughing021 pule da er det hardt og bare bånn gass, men sex gjerne litt mer kos og intimt? Hehe ja takk begge deler

Hahah, Jeg lurte seriøst på hva som foregikk når jeg så navnet til denne tråden :laughing025

Haha morsom tråd!!! Støtes ikke av verken knulle eller pule - men bruker ikke de ordene når vi er kåte /har lyst på sex med hverandre her i huset! Men hvorfor ikke bare si d rett ut hva man har lyst på?:hilarious:

Back
Topp