Puhii!

Helene...

Forumet er livet
Nå har vi jammen ommøblert hele stua til jul. [:D] Også en idè og få en uke før jul. Tror det blir veldig bra da når vi blir ferdige. Moro det her, rent er det blitt og. [:D]

oi... såkjekt da[:D][:D][:D] flinke dere har vært!!!må gjerne komme hit og leke interiør designer[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Gabriela

oi... såkjekt da[:D][:D][:D] flinke dere har vært!!!må gjerne komme hit og leke interiør designer[:D][:D][:D]

Med glede, men da gidder jeg ikke å vaske. [8D]

Så flinke[:D] Hærlig med litt ommøblering en gang i blant[:)]

Her kan vi ikke gjøre så veldig mye. TV henger på veggen, så den kan vi ikke flytte.
Ikke har vi så veldig mye møbler heller[8D]

ORIGINAL: nurkebassen

He he flinke dere er da....Min mann ommøblerte soverommet for 5 gang på 6 måneder i går....

Vi fant på det samme i fjor i den gammle leiligheten......

Flink mann! [:D] Blir dere ikke helt fornøyde?

Soverommet skulle vi ha ommøblert også, men har ikke orka enda. Så sykt mye styr når vi må tømme alle klesskapa. Men kanskje vi skal ta det og gett mens vi er i steamen!  [;)]Tørner vel for gubben hvis jeg foreslår det men... [:D]

ORIGINAL: Trine23

Så flinke[:D] Hærlig med litt ommøblering en gang i blant[:)]

Her kan vi ikke gjøre så veldig mye. TV henger på veggen, så den kan vi ikke flytte.
Ikke har vi så veldig mye møbler heller[8D]

Hehe. Ingen hindring! Vi har flytta på absolutt alt, så i morra må min kjære ned i kjelleren, åle seg gjennom et lite vindu, inn i krypkjelleren og borre hull til ledningen opp i den nye tv-stua vår. [;)] Hull etter hyller, tv osv er tetta med akryl osv. Men uten møbler blir det kanskje verre ja. [:D]

ORIGINAL: Helene...

He he flinke dere er da....Min mann ommøblerte soverommet for 5 gang på 6 måneder i går....

Soverommet skulle vi ha ommøblert også, men har ikke orka enda. Så sykt mye styr når vi må tømme alle klesskapa. Men kanskje vi skal ta det og gett mens vi er i steamen!  [;)]  Tørner vel for gubben hvis jeg foreslår det men... [:D]

Her er det vel omvendt, han elsker oppussing og innrede rom. Og så er han veldig flink....Så jeg latt han styre på jeg[:D][:D][:D][:D] han har så mange ider at jeg detter ut...Vi flyttet inn i hus i sommer og han har sikkert 20 planer om hvordan han skal pusse opp huset allerede....Og det skal ikke skje før om noen år,så jeg har sagt han får komme tilbake til meg da[8D][8D]

Så moro med en sånn mann da! Har også hundrevis av planer for huset vårt, vi har nok jobb i mange år ja! [:D] Elsker å planlegge sånne ting, gleder meg veldig til det kan bli gjennomført, men uaktuelt nå ja med to småttiser. [;)]

Soverommet skulle vi ha ommøblert også, men har ikke orka enda. Så sykt mye styr når vi må tømme alle klesskapa. Men kanskje vi skal ta det og gett mens vi er i steamen!  [;)]  Tørner vel for gubben hvis jeg foreslår det men... [:D]

Her er det vel omvendt, han elsker oppussing og innrede rom. Og så er han veldig flink....Så jeg latt han styre på jeg[:D][:D][:D][:D] han har så mange ider at jeg detter ut...Vi flyttet inn i hus i sommer og han har sikkert 20 planer om hvordan han skal pusse opp huset allerede....Og det skal ikke skje før om noen år,så jeg har sagt han får komme tilbake til meg da[8D][8D]

Så moro med en sånn mann da! Har også hundrevis av planer for huset vårt, vi har nok jobb i mange år ja! [:D] Elsker å planlegge sånne ting, gleder meg veldig til det kan bli gjennomført, men uaktuelt nå ja med to småttiser. [;)]

Nei alle planene skjer ikke før om noen år. For det første er jeg lei av å pusse opp(har pusset opp tp leilgheter og så solgt) og så vil jeg bli ferdig med små barn slik at de ikke ligger å kryper i all støvet....
Men det kribler jo i hendene hans[:)][:)]

Skikkelig proffe dere da! [:D] Men forstår godt du er lei da ja, kan bli litt for mye av det gode. [;)]

Back
Topp