Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nurkebassen
He he flinke dere er da....Min mann ommøblerte soverommet for 5 gang på 6 måneder i går....
Vi fant på det samme i fjor i den gammle leiligheten......
ORIGINAL: Trine23
Så flinke[:D] Hærlig med litt ommøblering en gang i blant[:)]
Her kan vi ikke gjøre så veldig mye. TV henger på veggen, så den kan vi ikke flytte.
Ikke har vi så veldig mye møbler heller[8D]
ORIGINAL: Helene...
He he flinke dere er da....Min mann ommøblerte soverommet for 5 gang på 6 måneder i går....
Flink mann! [:D] Blir dere ikke helt fornøyde?
Soverommet skulle vi ha ommøblert også, men har ikke orka enda. Så sykt mye styr når vi må tømme alle klesskapa. Men kanskje vi skal ta det og gett mens vi er i steamen! [;)] Tørner vel for gubben hvis jeg foreslår det men... [:D]
Her er det vel omvendt, han elsker oppussing og innrede rom. Og så er han veldig flink....Så jeg latt han styre på jeg[:D][:D][:D][:D] han har så mange ider at jeg detter ut...Vi flyttet inn i hus i sommer og han har sikkert 20 planer om hvordan han skal pusse opp huset allerede....Og det skal ikke skje før om noen år,så jeg har sagt han får komme tilbake til meg da[8D][8D]
Flink mann! [:D] Blir dere ikke helt fornøyde?
Soverommet skulle vi ha ommøblert også, men har ikke orka enda. Så sykt mye styr når vi må tømme alle klesskapa. Men kanskje vi skal ta det og gett mens vi er i steamen! [;)] Tørner vel for gubben hvis jeg foreslår det men... [:D]
Her er det vel omvendt, han elsker oppussing og innrede rom. Og så er han veldig flink....Så jeg latt han styre på jeg[:D][:D][:D][:D] han har så mange ider at jeg detter ut...Vi flyttet inn i hus i sommer og han har sikkert 20 planer om hvordan han skal pusse opp huset allerede....Og det skal ikke skje før om noen år,så jeg har sagt han får komme tilbake til meg da[8D][8D]
Så moro med en sånn mann da! Har også hundrevis av planer for huset vårt, vi har nok jobb i mange år ja! [:D] Elsker å planlegge sånne ting, gleder meg veldig til det kan bli gjennomført, men uaktuelt nå ja med to småttiser. [;)]
Nei alle planene skjer ikke før om noen år. For det første er jeg lei av å pusse opp(har pusset opp tp leilgheter og så solgt) og så vil jeg bli ferdig med små barn slik at de ikke ligger å kryper i all støvet....
Men det kribler jo i hendene hans[:)][:)]