Pudding-tv

Aldri hørt om det. Jeg setter på et par kanaler jeg kjenner godt, som kun inneholder barnesanger på engelsk til yngste. Er det pudding?

Aldri hørt om det. Jeg setter på et par kanaler jeg kjenner godt, som kun inneholder barnesanger på engelsk til yngste. Er det pudding?
Du ser fort om det er puddingtv, de sier det sånn ørten ganger ila av en film med kanskje 15sanger :p (og tror bare puddingtv er på norsk?)

Du ser fort om det er puddingtv, de sier det sånn ørten ganger ila av en film med kanskje 15sanger :p (og tror bare puddingtv er på norsk?)

Hehe, nei da har jeg ikke vært borti det ^^

Ungene elsker det! Spør jeg hva de vil se på så kommer det "Pudding-tv" med én gang fra begge to :p
Jeg har heldigvis ingenting imot tv-lyder, så det er helt greit for meg at det står på (blikket er som regel retta mot noe strikketøy uansett)

Yay her. Nå tror jeg han har gått lei å heller ser på andre ting. Men fy søren som de sangene setter seg:p

Ikke som jeg vet? Tror han jern hadde vært mer interessert da, for han lærer seg visst engelsk om dagen:p:hilarious: Tror det er samme karen som synger i de andre språkene og
Jeg har aldri sjekket ut annet enn av det norske, så var ikke klar over at de fantes på flere språk :p

Yay :D haha. Jeg synger med til guttungens glede. Sang Napoleon med sin hær, her om dagen :hilarious:

Ungene har sett på det før, men nå bruker vi mest engelske barnekanaler på youtube :)

Back
Topp