Det er jo fantastisk 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du ser fort om det er puddingtv, de sier det sånn ørten ganger ila av en film med kanskje 15sangerAldri hørt om det. Jeg setter på et par kanaler jeg kjenner godt, som kun inneholder barnesanger på engelsk til yngste. Er det pudding?
Du ser fort om det er puddingtv, de sier det sånn ørten ganger ila av en film med kanskje 15sanger(og tror bare puddingtv er på norsk?)
Litt blandede følelser her. Morsomt, men slitsomtHehe, nei da har jeg ikke vært borti det ^^
YaySlitsomt i lengden, men ungene elsker det
De er på norsk, svensk og dansk.Du ser fort om det er puddingtv, de sier det sånn ørten ganger ila av en film med kanskje 15sanger(og tror bare puddingtv er på norsk?)
Men ikke engelsk vel?De er på norsk, svensk og dansk.
Ikke som jeg vet? Tror han jern hadde vært mer interessert da, for han lærer seg visst engelsk om dagenMen ikke engelsk vel?![]()
Tror det er samme karen som synger i de andre språkene ogJeg har aldri sjekket ut annet enn av det norske, så var ikke klar over at de fantes på flere språkIkke som jeg vet? Tror han jern hadde vært mer interessert da, for han lærer seg visst engelsk om dagenTror det er samme karen som synger i de andre språkene og