Jeg vet jeg er i god stand til å ta meg av mitt eget barn da![]()
, men godt man får beskjed om det...
Bare så feil syn på barnevernet etter hva man hører.
Skal ikke tru alt man hører
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og slik er det jo ikke....Psykologen har som offentlig instans meldeplikt dersom de blir kjent med opplysninger om at et barn utsettes for alvorlig omsorgssvikt i hjemmet. Med andre ord dersom din psykiske helse er så dårlig at barnet ditt kan ta skade av det.
Sent from my iPhone using Tapatalk
har gått til psykolog og vet mann som har gjort det![]()
eneste jeg vet om som har blitt meldt til barnevernet er meg selv faktiskvar ca 3 mnd på vei og hadde en ny psykolog, hun tok et blikk i papirene mine hun (opplevd omsorgssvikt og da mente hun jeg var for ustabil! selvom hun endret mening etter noen samtaler da)
barnevernet kunne ikke finne noe så de har jeg ikke sett siden snuppa ble født.
men det er absolutt ikke vanlig at psykolog kontakte barnevernet!mye bedre å få god hjelp enn å slite med et problem for lenge!
Og slik er det jo ikke....
Og slik er det jo ikke....
hun kan jo ikke gjøre det fordi du har opplevd omsorgssvikt...det sier jo ikke noe om deg som person det!!
Godt hun endret det da![]()
Så de som har opplevd det kan ikke Være gode mødre og blir av det grunnlaget stemplet som onde mennesker? Å må bli fratatt barnet sitt ? Hjelp.Jo, hun kan det. Omsorgssvikt går ofte i arv da mange som har opplevd det mangler en del viktige relasjonserfaringer, er lite sensitive i møte med egne barn og viser dårlig mentaliseringsevne. Den som meldte fulgte bare meldeplikten også er det opp til bvtj å vurdere om grunnlaget for bekymringen er tilstede
Jo, hun kan det. Omsorgssvikt går ofte i arv da mange som har opplevd det mangler en del viktige relasjonserfaringer, er lite sensitive i møte med egne barn og viser dårlig mentaliseringsevne. Den som meldte fulgte bare meldeplikten også er det opp til bvtj å vurdere om grunnlaget for bekymringen er tilstede
Ja, men hadde noen møter med bv først og styrte litthun kan jo ikke gjøre det fordi du har opplevd omsorgssvikt...det sier jo ikke noe om deg som person det!!
Godt hun endret det da![]()
Ja det kan gå i arv fordi ja man kan miste mye "normal" kunnskap, men man må også se på helhetsbilde, ikke melde ei som har igjen 6 mnd før ungen i det hele tatt kommer.Jo, hun kan det. Omsorgssvikt går ofte i arv da mange som har opplevd det mangler en del viktige relasjonserfaringer, er lite sensitive i møte med egne barn og viser dårlig mentaliseringsevne. Den som meldte fulgte bare meldeplikten også er det opp til bvtj å vurdere om grunnlaget for bekymringen er tilstede
Så de som har opplevd det kan ikke Være gode mødre og blir av det grunnlaget stemplet som onde mennesker? Å må bli fratatt barnet sitt ? Hjelp.