89modellen
Betatt av forumet
Om man går til psykolog i vanlige samtaler og utredning. Ikke noe alvorlig, men at man til tider blir deppa og spesielt på jobben. De begynner ikke å blande inn barnevern i det ???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe hvorfor svarer du da ? Hadde vært veldig urettferdig om barna blir tatt fra en fordi man trenger litt hjelp ?Vet desverre ikke..
Det er ikke sånn.Så lenge det ikke kommer frem du er uegnet som mor skal ikke psykolog kontakte barnevern, er du uegnet så er det gode muligheter at andre instanser også fanger dette oppså ikke tenk på det
![]()
Tror du misforstod meg? Psykolog hjelp og bruk av barnevern henger ikke nødvendigvis i sammen. Med mindre psykologen får stor grunn til bekymring vil de ikke kontakte barnevernet... Du kan være godt egnet som foreldre og trenge hjelp av en psykologDet er ikke sånn.
Jeg vet jeg er i god stand til å ta meg av mitt eget barn daNei, det hadde jo vært helt utrolig om alle som gikk til psykolog fikk barnevernet på nakken.... Om du er syk over evne til å ta deg av barna så sier dem i fra, og sa er det jo bare godt at dem sier ifra..