Pseudotvillinger.. ❤

Jeg havner vel egentlig akkurat utafor "grensa" for pseudotvillinger siden det blir nesten 19 måneder mellom dem, men slenger meg med uansett. Spent på hvordan det kommer til å gå, har vært en fryktelig travel periode i det siste i alle fall, så vært litt sliten kan man si. :p

Tenker å være hjemme med begge to fram til august 2020, da skal eldste begynne i barnehagen. Syns det var litt tidlig allerede nå i august, og så er det umulig å få plass utenom hovedopptak her. Blir nok en smule travle dager. Satser på baby liker bæretøy!
 
Usikker på om mine er pseudotvillinger men blir ca 21 måneder mellom de to minste. Fra før av har jeg to med samme aldersforskjell.

De eldste skal absolutt i bhg. Jeg husker med gru fra forrige gang at det var fryktelige styrete de gangene eldste også var hjemme. For eksempel så hylte hun alltid når jeg gikk på verandaen for å trille minste i søvn. Minste måtte ha ro og vugging for å sovne, noe som resulterte lange perioder med hyling fra begge før minste sovnet. Når du har sovet minimalt om natten på grunn av to våkne barn føles det uutholdelig ut med den hyling. Hun sov maks 30 til 40 min i starten. Så prosessen ble jo gjentatt 4 til 5 ganger i døgnet.

Men det kommer jo selvfølgelig ann på barnet og hvordan det er.
 
Slenger meg på her jeg også:) Det blir 16 mnd mellom mine. Eldste begynner i barnehagen på senhøsten, men er usikker på om det blir full plass. Hadde i utgangspunktet tenkt at vi skulle være hjemme sammen iallefall en dag. Men vi får se hvordan det blir nå som det kommer en liten til:)
 
Jeg synes trøttheten og kvalmen igjennom dagen et det værste! Kjenner jeg har litt før lite energi til min aktive gutt på 9 mnd;) han sover heldigvis godt om natta. Ofte 11 t sammenhengende så jeg prøver å legge meg tidlig. Får sette pris på det så lenge jeg kan;)
 
Jeg synes trøttheten og kvalmen igjennom dagen et det værste! Kjenner jeg har litt før lite energi til min aktive gutt på 9 mnd;) han sover heldigvis godt om natta. Ofte 11 t sammenhengende så jeg prøver å legge meg tidlig. Får sette pris på det så lenge jeg kan;)
Samme her! Er ikke så kvalm, men veldig trøtt! Vil helst bare ligge rolig hele dagen..
 
Hei hei :) Frøkna mi ble født en mnd før tiden og er født juli 2018. Termin blir nok ett sted på slutten I januar 2020. Men har to prematur og alle mine søsken og meg er prematur så spørs om det ikke blir en til. Så etter termin blir det 18 mnd mellom dem. :) jeg ammer enda men blir merkelig nok mer sliten av det enn før. Frøkna begynner 60% I barnehage fra august kjenner det blir deilig slik at jeg kan få tid til alenetid med dem begge :)
 
Hvordan går det med dere, pseudomammaer? ❤

Hvordan synes dere det er å være gravid med en biss i tillegg?
Litt ambivalent kan man si. Kvalm og uvell så kan ikke akkurat si jeg nyter graviditeten så langt de få dagene jeg har vert klar over det. Men gleder meg over å få to tette :)
 
Back
Topp