Pseudotvillinger.. ❤

TRULTEMOR81

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
Januarlykke 2020
Våre to vil bli nettopp dette..

Tulla vår ble født 10.09.18 og lille i magen antas å dukke opp 12.01.20. Mest sannsynlig kommer han/hun tidligere da jeg fødte spontant tre uker før termin (37+0) første gang.

Regner med at det vil bli 15/16 måneder mellom dem.

Flere pseudotvillinger i emning? ❤

Her blir de vel det tror jeg :) blir 17 måneder imellom dem :)

Her blir det også det, lille gutt ble født 16/7-18 og nå har jeg termin 3 januar, men siden det blir planlagt ks denne gangen så kommer nok babyen i romjulen eller rett før jul.

Våre to vil bli nettopp dette..

Tulla vår ble født 10.09.18 og lille i magen antas å dukke opp 12.01.20. Mest sannsynlig kommer han/hun tidligere da jeg fødte spontant tre uker før termin (37+0) første gang.

Regner med at det vil bli 15/16 måneder mellom dem.

Flere pseudotvillinger i emning? ❤

Så morsomt, her ligger jeg veldig likt som deg ser jeg :) Har en født i starten av september -18, og termin nå i midten av januar. Ca 16 måneder mellom altså. Jeg føder til termin/litt over. Eldste er i tenårene, så dette er "kull" nummer to :)

Noen her som ammer enda? Jeg ammer ganske mye, og sliter nå med vanvittig ømme bryster. Kan jo ikke ta fra babyen min puppen enda :/

Har en gutt født i juli-18 2mnd prematur (termina var slutten av sep-18) og venter baby i januar 2020, Om det ikke blir Nov 2019? dersom den følger I storebrors fotspor :smiley-ashamed004;)

Så morsomt, her ligger jeg veldig likt som deg ser jeg :) Har en født i starten av september -18, og termin nå i midten av januar. Ca 16 måneder mellom altså. Jeg føder til termin/litt over. Eldste er i tenårene, så dette er "kull" nummer to :)

Noen her som ammer enda? Jeg ammer ganske mye, og sliter nå med vanvittig ømme bryster. Kan jo ikke ta fra babyen min puppen enda :/
Da ligger vi veldig likt an ja.. ❤

Jeg ammer fremdeles. Tuppa får to måltider pr. dag. Utover dette ammes hun. Har ikke så fryktelig ømme bryst/brystvorter enda, men det kommer nok..
Ammeskjold kan være redningen kanskje?

Sønnen min er født august 18’, ammet han fram til for litt siden, han ville plutselig ikke ha pupp lenger. Visste ikke da at jeg var gravid, så har kanskje noe med det å gjøre, vet ikke :angelic:
Ang ømme bryst og amming har jeg ikke så mye å komme med :rolleyes:

Da ligger vi veldig likt an ja.. ❤

Jeg ammer fremdeles. Tuppa får to måltider pr. dag. Utover dette ammes hun. Har ikke så fryktelig ømme bryst/brystvorter enda, men det kommer nok..
Ammeskjold kan være redningen kanskje?

Det er faktisk litt bedre i dag, så kanskje det bare var første boosten av hormoner. Eller at det har stoppet opp, det kan jo også skje. Blir det verre igjen så kan jeg kanskje prøve skjold ja :)
Ellers tror jeg at jeg ammer sånn åtte-ti ganger daglig enda! Og så har han begynt å våkne på natten, sår og trenger pupp til trøst. Gjetter på den åtte måneders søvnregresjon perioden.

Sønnen min er født august 18’, ammet han fram til for litt siden, han ville plutselig ikke ha pupp lenger. Visste ikke da at jeg var gravid, så har kanskje noe med det å gjøre, vet ikke :angelic:
Ang ømme bryst og amming har jeg ikke så mye å komme med :rolleyes:

Oi, det har jeg hørt at kan skje ja! Håper ikke det skjer her, men det klarer man jo ikke styre om de ikke vil ha mer :)

Er det noen av dere som har tenkt å holde eldste hjemme fra barnehagen forresten? Vi satser på kontantstøtte og håper jeg klarer meg med begge to hjemme frem til neste høst. Spent på hvordan det blir!

Ja, vår eldste er født i august 2018.
Er det noen av dere som har tenkt å holde eldste hjemme fra barnehagen forresten? Vi satser på kontantstøtte og håper jeg klarer meg med begge to hjemme frem til neste høst. Spent på hvordan det blir!
Samme her. Pappa er den som har sagt seg villig til å være hjemme. Håper bare jeg klarer å holde meg på beina i de seks månedene jeg skal jobbe før neste permisjon starter.

Her kommer det an på om jeg får den berømmelige kvalmen og på når vi får plass..
Vurderer deltidsplsss.

Vil ikke holde han hjemme, men jeg håper jeg klarer å gi han korte dager i barnehagen!:joyful: formen min må selvsagt sees ann først, evt får pappa levere om morgenen, så får jeg hente tidlig. Han begynner i barnehagen i desember:Heartblue

Hvordan går det med dere, pseudomammaer? ❤

Hvordan synes dere det er å være gravid med en biss i tillegg?

Hvordan går det med dere, pseudomammaer? ❤

Hvordan synes dere det er å være gravid med en biss i tillegg?
Jeg synes det eneste som er utfordrende er å få nok søvn i ukedagene når samboer er på jobb:hilarious: og å få spist nok når vi er alene hjemme...

Kan vel kanskje ikke være de største problemene?:hilarious:

Og hvordan går det med deg?:Heartred
Jeg synes nettene er vanskelige..
Hun våkner hver andre/tredje time for tiden og jeg ammer rundt tre ganger hver natt.
Har fått uggenhet/kvalme nå også og å sove lite gjør akt verre.
Ellers merkes det at man er gravid når det gjelder energinivå..
Vil ikke at vesla skal plukke opp at mamma er pjusk. ❤

Jeg synes nettene er vanskelige..
Hun våkner hver andre/tredje time for tiden og jeg ammer rundt tre ganger hver natt.
Har fått uggenhet/kvalme nå også og å sove lite gjør akt verre.
Ellers merkes det at man er gravid når det gjelder energinivå..
Vil ikke at vesla skal plukke opp at mamma er pjusk. ❤
Her er han også våken/urolig om nettene. Må gi hvertfall to flasker, og sutten sikkert 100 ganger fra 20-06:arghh:

Back
Topp