PS3

unemoren

Forumet er livet
Har grådig lyst å overraske samboer med det til jul..
Men når jeg ser inne på nettet er det jo så utrolig mange forskjellige...kan jo ikke spørre han om råd heller..
Noen med erfaringer og hvor er den evt billigst?
På forhånd tusen takk[:)]

Jeg kjøpte ps3 slim til sambo i bursdagsgave, virker som han er fornøyd med den [:)]
Skal visstnok bruke mindre strøm enn den "vanlige" ifølge han som solgte til meg [8D]
Sjekket litt, fant ut at de var billigst på Lefdal og Elkjøp da jeg skulle kjøpe [:)]
Men er ikke mange hundrelapper i forskjell uansett da.

ORIGINAL: LilleSubi

Jeg kjøpte ps3 slim til sambo i bursdagsgave, virker som han er fornøyd med den [:)]
Skal visstnok bruke mindre strøm enn den "vanlige" ifølge han som solgte til meg [8D]
Sjekket litt, fant ut at de var billigst på Lefdal og Elkjøp da jeg skulle kjøpe [:)]
Men er ikke mange hundrelapper i forskjell uansett da.

Takk for svar..
Lurer på om det er behov for slim eller om man kan kjøpe vanlig..vet ikke om det var noe særlig
pris forskjell på de to..så nå at expert hadde tilbud på 2795 for ps3 slim men er jo forskjell på gb på de
også..hvor mye trenger man liksom..herre er helt grønn på sånne ting[8D][8D]

ORIGINAL: theojora

vi kjøpte ps3 slim, den skal vist gå mer stille og bruke mindre strøm. vi har den på 120gb og det finnes enn med 250gb, den med harddisk på 250 koster vel rundt 500kr mer, men vi har ikke bruk for det... vi kjøpte våres i begynnelsen av november på spaceworld i oslo... det kosta 3800kr og var da med en ekstra kontroll (5-600kr)og fifa2010.. sambo sier at du "må" kjøpe en ekstra kontroll, følger bare med en i pakken...[:)] 

Takk for svar[:D][:D]
Kan man ikke bruke de konsollene som man har til ps2???[:)]

ORIGINAL: Ihne

Jeg støtter forslaget med en ekstra kontroll[8D]

Sambo har den normale utgaven. Han kjøpte en av de første som kom så det går ann å spille ps2 spill på den.
Er visst ikke alle modeller man kan det med.
Trodde slim hadde mindre lagrekapasitet[:-]

Ja oki...hmm må jeg undersøke det også for han har jo en drøss med spill til ps2..

Når vi kjøpte var den 2-300 kroner billigere på SmartClub enn de fleste andre steder

ORIGINAL: Blue_Angel

jeg har null peil, men tror prisen er forskjellig begrunna minne eller gb på den.

haha typen skulel kjøpe ps3 til meg til jul med spill å kontroller å alt visst nok, men det er nok en baktanke med det[8D][8D] for jeg har ikke ønsket meg det[8D]

he,he,he det er det nok da[:D][:D][:D]

opp igjen[:)]

Man kan IKKE bruke PS2 spill i Ps3 spiller..
Har sjekket litt siden jeg har kjøpt til mannen til jul.

den slimè koster 2777 på spaceworld og den har større MB enn den på lefdal til 2995..

Kontrollene til Ps2 er med ledning og Ps3 er trådløse!

ORIGINAL: kanskje ny baby

Man kan IKKE bruke PS2 spill i Ps3 spiller..
Har sjekket litt siden jeg har kjøpt til mannen til jul.

den slimè koster 2777 på spaceworld og den har større MB enn den på lefdal til 2995..

Kontrollene til Ps2 er med ledning og Ps3 er trådløse!

Nei,men man kunne på de første Ps3 maskinene som kom, de er ikke i salg lengre [:)] Så derfor noen har de maskinene

De selger den slimme på 250GB med tre spill til 3800ca på nett. Og det er nye dyre spill, så hvis en vil ha med det så kan jo det være en tanke. Jeg vurderer dette. Skal en tur til Sverige i morgen for å se om det er noe å tjene på å handle der.

Bare å google PS3 250 GB på norske sider så dukker det opp alternativer og prissammenligninger.

så i kundeavisen til obs at de har tilbud på en modell neste uke. husker ikke hvilken da.... men er vel bare å sjekke ut nettsida demmes.

ORIGINAL: vestfold80

så i kundeavisen til obs at de har tilbud på en modell neste uke. husker ikke hvilken da.... men er vel bare å sjekke ut nettsida demmes.

Ja stemmer det er ps3 slim 120 gb som er på tilbud til 2490 den jg har tenkt å kjøpe[:D][:D][:D]

Ville ihvertfall kjøpt 250GB harddisk. Spill kan man laste ned til maskinen, samme kan du med låter til Singstar-spillene. Og kjøp en ekstra håndkontroll. Elkjøp og Lefdal har bra priser, ellers har vel andre elektrobutikker kanskje tilbud nå før jul

ORIGINAL: unemoren

ORIGINAL: Ihne

Jeg støtter forslaget med en ekstra kontroll[8D]

Sambo har den normale utgaven. Han kjøpte en av de første som kom så det går ann å spille ps2 spill på den.
Er visst ikke alle modeller man kan det med.
Trodde slim hadde mindre lagrekapasitet[:-]

Ja oki...hmm må jeg undersøke det også for han har jo en drøss med spill til ps2..

Man kan ikke spille ps2-spill på de nye ps3-maskinene.
På de første maskinene 60 og 80 gig kunne man spille ps2spill.

ORIGINAL: ilie

Visst du kan kjøpe på nett istedefor butikk så kan du få det ganske så billig.

Hardware.no har en grei prisguide på ganske så mange produkter.

http://prisguide.hardware.no/produkt/113006 her har du ps3 slim

Har tilbud på coop obs denne uken til 2490 kr så tror ikke jeg får det billigere enn det[:)]
Men takk for tips[;)]

Back
Topp