Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LilleSubi
Jeg kjøpte ps3 slim til sambo i bursdagsgave, virker som han er fornøyd med den [:)]
Skal visstnok bruke mindre strøm enn den "vanlige" ifølge han som solgte til meg [8D]
Sjekket litt, fant ut at de var billigst på Lefdal og Elkjøp da jeg skulle kjøpe [:)]
Men er ikke mange hundrelapper i forskjell uansett da.
ORIGINAL: theojora
vi kjøpte ps3 slim, den skal vist gå mer stille og bruke mindre strøm. vi har den på 120gb og det finnes enn med 250gb, den med harddisk på 250 koster vel rundt 500kr mer, men vi har ikke bruk for det... vi kjøpte våres i begynnelsen av november på spaceworld i oslo... det kosta 3800kr og var da med en ekstra kontroll (5-600kr)og fifa2010.. sambo sier at du "må" kjøpe en ekstra kontroll, følger bare med en i pakken...[:)]
ORIGINAL: Ihne
Jeg støtter forslaget med en ekstra kontroll[8D]
Sambo har den normale utgaven. Han kjøpte en av de første som kom så det går ann å spille ps2 spill på den.
Er visst ikke alle modeller man kan det med.
Trodde slim hadde mindre lagrekapasitet[:-]
ORIGINAL: Blue_Angel
jeg har null peil, men tror prisen er forskjellig begrunna minne eller gb på den.
haha typen skulel kjøpe ps3 til meg til jul med spill å kontroller å alt visst nok, men det er nok en baktanke med det[8D][8D] for jeg har ikke ønsket meg det[8D]
ORIGINAL: kanskje ny baby
Man kan IKKE bruke PS2 spill i Ps3 spiller..
Har sjekket litt siden jeg har kjøpt til mannen til jul.
den slimè koster 2777 på spaceworld og den har større MB enn den på lefdal til 2995..
Kontrollene til Ps2 er med ledning og Ps3 er trådløse!
ORIGINAL: unemoren
ORIGINAL: Ihne
Jeg støtter forslaget med en ekstra kontroll[8D]
Sambo har den normale utgaven. Han kjøpte en av de første som kom så det går ann å spille ps2 spill på den.
Er visst ikke alle modeller man kan det med.
Trodde slim hadde mindre lagrekapasitet[:-]
Ja oki...hmm må jeg undersøke det også for han har jo en drøss med spill til ps2..
ORIGINAL: ilie
Visst du kan kjøpe på nett istedefor butikk så kan du få det ganske så billig.
Hardware.no har en grei prisguide på ganske så mange produkter.
http://prisguide.hardware.no/produkt/113006 her har du ps3 slim