PROVOSERT!!!!!

Og jeg blir provosert av at voksne mennesker kan si så mye hetsende om en umoden tenåringsjente... Umoden går jeg utifra hun er av det jeg leser i bloggen. Sist og haglet "komplimentene" mot denne jenta: hun kunne bare dø, håpet hun ikke fikk barn, håpet hun fikk barn med downs osv osv

hva er det med dere? Ser dere ikke at dette er en ung jente som kunne trengt veiledning? At hun en dag kanskje må ha deler av bloggen hengende over seg? Ærlig talt: dere er ikke hakket bedre- faktisk verre- som kan la slikt sinne (?) gå utover en tenåring på det viset.

Vi snakker om et barn- riktignok et stort barn, men likevel en person som tydelig ikke ser konsekvensen av sine handlinger.

Jeg har sympati for jenta. Og håper foreldre eller andre kan rettlede henne.

Og dere som kommer med sånne stygge "ønsker" - skam dere!!!!!!
[8D. (selv om dere ikke mener det)

ORIGINAL: Snupså

Og jeg blir provosert av at voksne mennesker kan si så mye hetsende om en umoden tenåringsjente... Umoden går jeg utifra hun er av det jeg leser i bloggen. Sist og haglet "komplimentene" mot denne jenta: hun kunne bare dø, håpet hun ikke fikk barn, håpet hun fikk barn med downs osv osv

hva er det med dere? Ser dere ikke at dette er en ung jente som kunne trengt veiledning? At hun en dag kanskje må ha deler av bloggen hengende over seg? Ærlig talt: dere er ikke hakket bedre- faktisk verre- som kan la slikt sinne (?) gå utover en tenåring på det viset.

Vi snakker om et barn- riktignok et stort barn, men likevel en person som tydelig ikke ser konsekvensen av sine handlinger.

Jeg har sympati for jenta. Og håper foreldre eller andre kan rettlede henne.

Og dere som kommer med sånne stygge "ønsker" - skam dere!!!!!!
[8D. (selv om dere ikke mener det)

nå har vel ikke jeg ivertfall, hetset denne jenta .. Jeg sier at jeg blir provosert av det , å tenker, hva skjer om hun får barn med skavanker, men kom ikke å si at jeg har hetsa hnne ihvertfall!

Var til Stine! og de andre som har skrevet stygge ting/ evt lagt inn stygge kommentarer på bloggen.

Trenger ikke ta det til deg hvis du ikke har skrevet noe hetsende. Jeg referer til de som gjør det;)

Hvis alle bare hadde drede i å kommentert det skvipe, så hadde hu ikkje hatt giddå.

Var til Stine! og de andre som har skrevet stygge ting/ evt lagt inn stygge kommentarer på bloggen.

Trenger ikke ta det til deg hvis du ikke har skrevet noe hetsende. Jeg referer til de som gjør det;)

okey =) har bare lest mange tråder her inne hvor TS omtrent blir voldtatt med hets for den minste ting, men da skal jeg bare let it go

ORIGINAL: Niiiitah87

Hvis alle bare hadde drede i å kommentert det skvipe, så hadde hu ikkje hatt giddå.

du har nok ett godt poeng der vil jeg tro.
Er vel det at det blir veldog personlig for mange, å da er det mange (deriblant meg selv) som faktisk ikke klarer å holde munnen lukket.  Det blir liksom litt vel sårt.

hehe- helt i orden- men jeg pleier ikke å gå etter ts- jeg bare sier meningen min- hiver meg ikke på noe gruppehetsing. Mener at voksne folk skal holde seg for gode til å kalle en ungdom: fitte, håper hun får downs (kanskje banke henne til hun er i rullestol) osv. Er ei ung umoden og uvitende og sikkert usikker jente dette.

(lite smiley pga mobilsurfing- gidder ikke bla på skjermen[8D] Men er ikke sur)

ORIGINAL: **MalinJeanette**

okey =) har bare lest mange tråder her inne hvor TS omtrent blir voldtatt med hets for den minste ting, men da skal jeg bare let it go

okey :D

hehe- helt i orden- men jeg pleier ikke å gå etter ts- jeg bare sier meningen min- hiver meg ikke på noe gruppehetsing. Mener at voksne folk skal holde seg for gode til å kalle en ungdom: fitte, håper hun får downs (kanskje banke henne til hun er i rullestol) osv. Er ei ung umoden og uvitende og sikkert usikker jente dette.

(lite smiley pga mobilsurfing- gidder ikke bla på skjermen[8D] Men er ikke sur)

ORIGINAL: **MalinJeanette**

Huska ho skreiv engang ho skulle få se ei søster å ho hva så sint, å ho hadde lyst å spytte den bebin i tryne når den kom ut[:'(]

Stakkars foreldre sir e bare[&o]

ORIGINAL: susip3ws

Huska ho skreiv engang ho skulle få se ei søster å ho hva så sint, å ho hadde lyst å spytte den bebin i tryne når den kom ut[:'(]

Stakkars foreldre sir e bare[&o]

å herrefred[:(]

Noen burde tipse foreldrene hennes. Og håpe det er lysere der.

Det er jo ikke gamle jenta, så her burde noe vært gjort.

ORIGINAL: *DrømmeBolla*

Nå finnes ikke bloggen mer visst..

jeg får den heller ikke opp!

ORIGINAL: *julilykke*

Ikke jeg heller..

Spørs om de administrerende tok aksjon da,, såg d var ei som skreiv på kommentarer at hun dreiv å sendte inn klage ..

Kommer ikke inn på den siden nå jeg!

Hvor finner dere alle disse bloggene og hvordan får dere tid til å lese dem? Helt ufattelig og lite interesant, men det er bare meg da!

ORIGINAL: Kattekvinnen

ORIGINAL: *julilykke*

Ikke jeg heller..

ORIGINAL: Maliya!

Kommer ikke inn på den siden nå jeg!

Hvor finner dere alle disse bloggene og hvordan får dere tid til å lese dem? Helt ufattelig og lite interesant, men det er bare meg da!

Jeg er absolutt ikke en aktiv bloggleser[8D]
men har folk irundt meg som er det , og de sender ofte linker til bl.a slike ting

Får bare opp at bloggen ikke eksisterer lenger jeg[:-]

http://www.youtube.com/watch?v=-j8J_LHKiDs

Her legger hu ut om hvor ille det er når fattige ikke får mat, for det var ifølge hu like ille som når hu ikke får sminka seg.
Jeg er tom for ord....

[X(]

Back
Topp