Snupså
Glad i forumet
Og jeg blir provosert av at voksne mennesker kan si så mye hetsende om en umoden tenåringsjente... Umoden går jeg utifra hun er av det jeg leser i bloggen. Sist og haglet "komplimentene" mot denne jenta: hun kunne bare dø, håpet hun ikke fikk barn, håpet hun fikk barn med downs osv osv
hva er det med dere? Ser dere ikke at dette er en ung jente som kunne trengt veiledning? At hun en dag kanskje må ha deler av bloggen hengende over seg? Ærlig talt: dere er ikke hakket bedre- faktisk verre- som kan la slikt sinne (?) gå utover en tenåring på det viset.
Vi snakker om et barn- riktignok et stort barn, men likevel en person som tydelig ikke ser konsekvensen av sine handlinger.
Jeg har sympati for jenta. Og håper foreldre eller andre kan rettlede henne.
Og dere som kommer med sånne stygge "ønsker" - skam dere!!!!!!
[8D. (selv om dere ikke mener det)
hva er det med dere? Ser dere ikke at dette er en ung jente som kunne trengt veiledning? At hun en dag kanskje må ha deler av bloggen hengende over seg? Ærlig talt: dere er ikke hakket bedre- faktisk verre- som kan la slikt sinne (?) gå utover en tenåring på det viset.
Vi snakker om et barn- riktignok et stort barn, men likevel en person som tydelig ikke ser konsekvensen av sine handlinger.
Jeg har sympati for jenta. Og håper foreldre eller andre kan rettlede henne.
Og dere som kommer med sånne stygge "ønsker" - skam dere!!!!!!
[8D. (selv om dere ikke mener det)
Har ikke ord nesten[8D]