Provosert!

ORIGINAL: Knertine og gutta

Nei seriøst folkens!

Nå må dere slutte å dømme folk synes jeg. Hvertfall hvis dere ikke kjenner de. Røyker ikke selv men har gjort det før jeg ble gravid. JÆÆÆÆVLIG vanskelig å slutte. Og sliter fortsatt med røyksug selv om det er år og dag siden! NEI, det kan ikke forsvares på noen måte. Men det kan heller ikke mobbing.. Sådetså

Men JEG synes ikke det er snilt av en gravid å røyke, og viss hun velger å gjøre det så ja, da dømmer jeg henne. For noen er det enkelt å slutte, for andre ikke. Det er mye som er vanskelig her i livet, men noen ting må man bare bite i seg og gjennomføre.
At jeg sier jeg blir provosert av noe gravide gjør som er vitenskapelig bevist skadelig for barnet, betyr ikke på noen måte at jeg er for mobbing, viss det var det du siktet til.

ORIGINAL: Sillien

jeg blir sikkert BURNED for dette men... jeg har faktisk røykt 20 sigg hver dag i ca 6 år (sluttet for to år siden) og min mor sluttet etter 24 år som storrøyker, morfar gjorde osv.....

Jeg er helt sikker på at alle får til å slutte å røyke hvis de vil..... Hvis man virkelig virkelig vil, kan man slutte med heroin... folk slutter med det også...... så det at folk røyker når de er gravid, skjønner jeg bare ikke.... da er de tydeligvis ikke motivert nok til å slutte.... og DET skjønner hvertfall ikke..... og folk som rettferdiggjør det, med at det går bra med de fleste, og "jeg har røykt med alle mine 3 unger og de er no helt fin" osv..... Jeg syns at hvis man skal være voksen nok til å få barn, og være gravid, så skal man være voksen nok til å kutte røyken når de er gravide og ikke la barna være passive røykere....

Men dette er bare MIN mening og alle har rett til å ha sin egen mening...

WORD

ORIGINAL: *HappyHippo*

Er det hun samme som gikk ut fra sykehuset under fødselen for å ta en sigg?
Sto ute med rier, men røyken skulle hun ha ja..

det var ei anna tosset danske......en av de mange[8D]

Back
Topp