Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: polkagris
Jepp! Gikk bra for mora ja, hehe, særlig! [;)]
ORIGINAL: Eirin_3
Bare lurte.... Er dere like tøff mot de som er overvektige og gravide? Eller er det ok [8|]
Bare lurte.... Er dere like tøff mot de som er overvektige og gravide? Eller er det ok [8|]
Nei, det har jeg ikke tenkt så mye på, men viss det å være overvektig kan skade barnet på samme måte som ved røyking så har jeg gått glipp av noe tror jeg.
Nå var det hun jenta i unge mødre jeg ble sur på, men kan si at jeg generellt ikke er fan av gravide som vel vitende setter sine barn i fare.
Nei, det har jeg ikke tenkt så mye på, men viss det å være overvektig kan skade barnet på samme måte som ved røyking så har jeg gått glipp av noe tror jeg.
Nå var det hun jenta i unge mødre jeg ble sur på, men kan si at jeg generellt ikke er fan av gravide som vel vitende setter sine barn i fare.
Det har kommet frem i flere rapporter at overvekt er farligere enn røyk, en svensk lege gikk så langt at han skulle heller anbefale røyk enn sykelig overvekt da det faktisk var mildere....
Jeg er ikke for røyk og svangerskap, men ville ikke fordømme en røyker likevel.
Vet det er mange som rett og slett ikke klarer å slutte de går med forferdelig samvittighet