Hæ? Promper kun når han bæsjer han da. Så 1-2 ganger om dagen liksom...Nei det prøver jeg å si til sambo også. Han mener at man promper kun når man må bæsje. Jeg promper masse utenom det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hæ? Promper kun når han bæsjer han da. Så 1-2 ganger om dagen liksom...Nei det prøver jeg å si til sambo også. Han mener at man promper kun når man må bæsje. Jeg promper masse utenom det.
Hæ? Promper kun når han bæsjer han da. Så 1-2 ganger om dagen liksom...![]()
Samme her, prompet en gang i søvne da, så mannen og jeg våknethaha
det var komisk
![]()
1-2 ganger om dagen?? :O jeg gjør det vel 3-4 ganger i uka. Isåfall hadde jeg måttet holde mye gass inne![]()
Det vanlige er vel å bæsje 1 gang i døgnet.1-2 ganger om dagen?? :O jeg gjør det vel 3-4 ganger i uka. Isåfall hadde jeg måttet holde mye gass inne![]()
Jepp. Han bæsjer ikke hver dag heller. Kan hende han må en gang utenom men da går han på do for å gjøre det (som regel). Jeg promper mye! Gidder ikke fly på do hver gang. Og han blir litt oppgittHæ? Promper kun når han bæsjer han da. Så 1-2 ganger om dagen liksom...![]()
For en raringJepp. Han bæsjer ikke hver dag heller. Kan hende han må en gang utenom men da går han på do for å gjøre det (som regel). Jeg promper mye! Gidder ikke fly på do hver gang. Og han blir litt oppgittDe lukter som regel ikke da.
Samme herLufta må jo utMen gjør det ikke blandt folk
![]()