Promping

Nei det prøver jeg å si til sambo også. Han mener at man promper kun når man må bæsje. Jeg promper masse utenom det.
Hæ? Promper kun når han bæsjer han da. Så 1-2 ganger om dagen liksom... :p

Nei promper når jeg må, når jeg er alene eller med babyen :-P

1-2 ganger om dagen?? :O jeg gjør det vel 3-4 ganger i uka. Isåfall hadde jeg måttet holde mye gass inne :p

Ikkje uvanleg det :) Etter eg vart gravid kan det skje både 2 og 4 gonger om dagen ;)

1-2 ganger om dagen?? :O jeg gjør det vel 3-4 ganger i uka. Isåfall hadde jeg måttet holde mye gass inne :p
Det vanlige er vel å bæsje 1 gang i døgnet.

Her promper vi fritt hjemme begge to - eller alle tre med babyen :P har vi besøk lar seg selvsagt være evt går på toalettet....

Husker på sykehuset etter fødselen, kom det en liten promp hver gang jeg reiste meg.... Hadde ikke heilt kontrollen da.... Ikke like kult når vi feks var på dagligstua....

Hæ? Promper kun når han bæsjer han da. Så 1-2 ganger om dagen liksom... :p
Jepp. Han bæsjer ikke hver dag heller. Kan hende han må en gang utenom men da går han på do for å gjøre det (som regel). Jeg promper mye! Gidder ikke fly på do hver gang. Og han blir litt oppgitt :p De lukter som regel ikke da.

Last edited:
Jeg promper flere ganger om dagen, men aldri foran mannen min. Syns det er litt uhøflig. Han promper foran meg, men da tror han at jeg ikke hører/lukter, selv om jeg som regel ber han gå på badet, eller i det minste si unnskyld.

Jeg promper ikke av brus, men blant annet brokkoli og kjøttdeig :o DA lukter det :o :p hehehe

Er oppdratt til å ikke prompe, så i dag har e magetrøbbel.
Farlig å holde igjen luft.

Promper hvis e e alene, men ellers så holder e enten igjen eller så gjør e det på do.

Jepp. Han bæsjer ikke hver dag heller. Kan hende han må en gang utenom men da går han på do for å gjøre det (som regel). Jeg promper mye! Gidder ikke fly på do hver gang. Og han blir litt oppgitt :p De lukter som regel ikke da.
For en raring ;) spiser lite han da.

Masse promp her i huset, men ikkje når me har besøk elle e hos andre.

Alle fiser vel utenom do besøk? Husker når jeg gikk gravid. Herregud, kunne jo gasset folk i hjæl. Til vanlig fiser jeg ikke masse, men av og til, og da gidder jeg ikke løpe på do om det bare er meg og gubben. Han derimot fiser hele dagen.

Last edited:
Promper når vi må her i huset, men ikke ved matbordet eller hvis vi har besøk og sånt da... (Eller, kommer an på hvem som er på besøk :P har noen veldig gode venner som ikke bryr seg/gjør det selv. Blir sånn når en nærmest har bodd sammen over lengre ferier ol..)

Back
Topp