Progynova midt i syklusen

Nei, jeg har ikke det. Kanskje de vil at mensen skal starte tidligere? Forventer mens 26/04 og med oppstart 01/05, så kan det hende de vil ha det i gang tidligere
Ja, det kan være. At det å ta Progynova før mens er en måte å styre forsøket litt mer på, som de ofte er avhengige av på offentlige klinikker.
 
Ja, det kan være. At det å ta Progynova før mens er en måte å styre forsøket litt mer på, som de ofte er avhengige av på offentlige klinikker.

Altså, hvis det øker sjansene mine, så I`m all for it!
Brukte du det i noen av dine forsøk?
 
Har brukt det fra cd 23 på flere ferskforsøk, fra 12-30 dager sammenhengende. Er for å komme inn i riktig uke hvor klinikken har ledig tid, ved kort protokoll.
Har ikke fått blødning før jeg har begynt med sprøyter og da både tidlig og så sent som dag 5 på sprøyter. Det har ikke ødelagt for innsett.
 
Men skal du slutte på Progynova etter noen dager eller fortsette?

Tusen takk❤️

Skal gå på progynova fra 13/04 frem til 30/04. Så dagen før jeg starter på gonal-f :)
 
Har brukt det fra cd 23 på flere ferskforsøk, fra 12-30 dager sammenhengende. Er for å komme inn i riktig uke hvor klinikken har ledig tid, ved kort protokoll.
Har ikke fått blødning før jeg har begynt med sprøyter og da både tidlig og så sent som dag 5 på sprøyter. Det har ikke ødelagt for innsett.

Takk for svar :D Da er jeg litt klokere! :D
Så, selv om jeg ikke får TR pga progynova, så skal jeg ha oppstart med spøyter?!
Hvor mange innsett tok det før du ble gravid? :)
 
Jeg tok progynova fra syklusdag 21 og frem til mens og fikk beskjed om at det var for å få en jevnere folikkelvekst i syklusen etter.

Fantastisk, takk for svar :D
Hvordan endte det for deg?
 
Takk for svar :D Da er jeg litt klokere! :D
Så, selv om jeg ikke får TR pga progynova, så skal jeg ha oppstart med spøyter?!
Hvor mange innsett tok det før du ble gravid? :)
Ja, du starter opp med sprøyter på den dagen som er avtalt med klinikken, uavhengig av om du har fått tr mens du tar progynova.
Jeg ble gravid og fikk en gutt på vårt sjette forsøk. ♥️
Du må ha masse lykke til! Spennende tider for dere nå!
 
Ja, du starter opp med sprøyter på den dagen som er avtalt med klinikken, uavhengig av om du har fått tr mens du tar progynova.
Jeg ble gravid og fikk en gutt på vårt sjette forsøk. ♥️
Du må ha masse lykke til! Spennende tider for dere nå!

Tusen takk ❤❤
Og tusen takk for at du delte din historie ❤❤
 
Back
Topp