Noen andre som har tatt progynova midt i syklusen? Fikk dere TR tidligere av det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Riksen har en hjemmeside med masse informasjon om IVF og prosessen. Har ikke Haugesund det?
Kanskje det er noe info som gir deg svar der?
Sist jeg brukte progynova så gjekk eg på det i 40 dager.. fikk mens når eg skulle og ringte inn for å hørre om det var normalt.. fikk beskjed om att det var like vanlig å få mensen som ikkje å få mensen til vanlig tid startet med sprøytene som planlagt dagen etter progynova slutt
Vet du hvorfor du skal ringe inn mens etter du har begynt på progynova?
Riksen har det Og den har jeg brukt en god del. Greit med info samla på en plass.Nei, ikke som jeg vet om
Riksen har det Og den har jeg brukt en god del. Greit med info samla på en plass.
https://oslo-universitetssykehus.no...ng#les-mer-om-reproduksjonsmedisinsk-avdelingJa, det er veldig greit.
https://oslo-universitetssykehus.no...ng#les-mer-om-reproduksjonsmedisinsk-avdeling
Det er mye spennende lesing der inne
Legger med link om du vil se, ikke sikkert det er helt som opplegget ditt, men er informasjon som kan være kjekt å lese likevel kanskje
Det er videoer om hvordan man setter sprøytene og mye annet der Som kan være greit å ha, om man lurerTakk for linken
Var ikke helt det jeg lette etter, men setter pris på det
Det er videoer om hvordan man setter sprøytene og mye annet der Som kan være greit å ha, om man lurer
Ja, veldig greit Litt betryggende å se på de før man begynner selv. Jeg så de flere ganger, for å bli litt mer psykisk klar til å gjøre detÅh, det er kjekt å ha tilgjengelig
Ja, veldig greit Litt betryggende å se på de før man begynner selv. Jeg så de flere ganger, for å bli litt mer psykisk klar til å gjøre det
Der har ikke jeg sjekka. Men var innom appen til Riksen rett som det varJeg bruker som regel youtube. Ligger masse der
Der har ikke jeg sjekka. Men var innom appen til Riksen rett som det var
Har du ustabile sykluser? Mulig jeg tar helt feil nå, men mener jeg har lest at ved å bruke Progynova før ferskforsøk og da kort protokoll gjør at man er mer sikker på når mens kommer. Og at da klinikken har mer oversikt over når du får mensen og da når sprøytestart blir.