Eg vart anbefalt ivf av gynekolog. Frustrert øve å ha vore prøvar i 15mnd med lutelfase på 7-8 dagar kvar bidige syklus, uten at gynekologen såg på det som noko problem. «For kort lutealfase er det ikkje noko som heiter. Det finnes ikkje. Blir det befruktning blir det baby». Ringde privat gyn og fekk samme svar. «Lutealfasedefekt er det ikkje forska noko på så det er ikkje problemet ditt. Søk deg inn til ivf så kjapt som mulig.» Eg klarte trygle meg til å få prøve progesteron fram til eg kom til med ivf. 9dagar seinare var eg gravid..
Men kor lenge skal ein gå på det?
Det står til mellom veke 7 og 12, og absolutt ikkje lengre enn 12veker. Men det er jo eit vidt spekter. nokon andre som får dette? Kor lenge skal dåke ta?
skal såklart ta kontakt på nytt. Men gyn gikk på ferie på torsdag. Og eg må få ny resept før han kjem tilbake om eg skal ha til veke 12.. (Eg er helsepersonell sjøl og altså. Så eg veit at det som gjeld for andre ikkje nødvendigvis gjeld for meg.) tar utrogestan 200mg x3
Men kor lenge skal ein gå på det?
Det står til mellom veke 7 og 12, og absolutt ikkje lengre enn 12veker. Men det er jo eit vidt spekter. nokon andre som får dette? Kor lenge skal dåke ta?
skal såklart ta kontakt på nytt. Men gyn gikk på ferie på torsdag. Og eg må få ny resept før han kjem tilbake om eg skal ha til veke 12.. (Eg er helsepersonell sjøl og altså. Så eg veit at det som gjeld for andre ikkje nødvendigvis gjeld for meg.) tar utrogestan 200mg x3