Progesteron

Minimoni

Prøver på nr 1
Novemberlykke 2015
Noen som får progesteron på blå resept, eller har søkt om å få det? Jeg fikk beskjed på apoteket idag da jeg hentet ut cyklogest, at man kan få legen til å søke nav om å få den dekket... det koster 456 kr for et forbruk i 1 uke, så blir ganske dyrt i lengden + andre medsiner i tillegg.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Noen som får progesteron på blå resept, eller har søkt om å få det? Jeg fikk beskjed på apoteket idag da jeg hentet ut cyklogest, at man kan få legen til å søke nav om å få den dekket... det koster 456 kr for et forbruk i 1 uke, så blir ganske dyrt i lengden + andre medsiner i tillegg.

Jeg bruket Cyclogest, men trodde ikke ikke det gikk å få den på blå resept? Så dyr som den er hadde det ikke gjort noe, men tror ikke det går?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg bruker Crinone. Den koster 535 kr for 15 dager, så selv om den er dyr, koster den bare halvparten av det din gjør. Jeg har ikke den på blå resept, men sparer på kvitteringene, sånn at jeg kan få refundert de kostnadene som overstiger denne beløpsgrensen på 1700(?) kr.

Fra mobil.

*sniker litt fra januar*
Jeg bruker også crinone. Hvor skal man gå med kvitteringene for å få refundert når man har oversteget beløpsgrensen? Har allerede oversteget 2000 kr og mer blir det.. Noen som vet? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

*sniker litt fra januar*
Jeg bruker også crinone. Hvor skal man gå med kvitteringene for å få refundert når man har oversteget beløpsgrensen? Har allerede oversteget 2000 kr og mer blir det.. Noen som vet? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Her står det litt om det. Ser ut som om du må sende et brev til HELFO, så får du refundert kostnader og tilsendt frikort.

http://helfo.no/privatperson/frikort/Sider/les-mer-om-frikort-for-helsetjenester.aspx

Fra mobil.

Jeg bruket Cyclogest, men trodde ikke ikke det gikk å få den på blå resept? Så dyr som den er hadde det ikke gjort noe, men tror ikke det går?

Sent from my iPhone using BV Forum
Skal spørre legen min på torsdag, iflg apotek-dama så kunne det gå om legen sendte en søknad til nav om å få dekket utgiftene videre samt få tilbake det du har brukt. Jeg har nå tenkt å prøve :) hvis ikke, så er det bare å punge ut :p er jo verdt det uansett!

Jeg mener sende de til Helfo, ikke nav.

Back
Topp