Progesteron krem etter kjemisk graviditet

Bkno4497950

Andre møte med forumet
Ble satt på progesteron krem(cyklogest) av gynekologen etter tidligere kjemisk graviditet, og litt lav progesteron nivå etter eggløsning. Jeg er kjempe redd for at denne kremen kan tulle med syklusen min. Har dere noe erfaring med progesteron krem?
 
Jeg har prøvd cyclogest og den har ikke tullet til min syklus. Hos meg så kommer mensen når den skal.
 
Hadde du også kjemiske graviditeter, og fungerte den?
Jeg har hatt noen kjemiske ja. På meg har det ikke funket. Har også litt kortere lutealfase men den har ikke blitt forlenget ved de dosene jeg har tatt av progesteron.
 
Jeg har tatt den i forbindelse med ivf, ble også satt på albyl e og prednisolon. Cyclogest er forresten en tablett, ikke krem :)
 
Jeg har tatt den i forbindelse med ivf, ble også satt på albyl e og prednisolon. Cyclogest er forresten en tablett, ikke krem :)
Å jeg har enda ikke henta på apoteket men husker gynekologen beskrev den som en stikkpille Hva slags erfaring hadde du med den?
 
Jeg hadde fin erfaring med den utenom at en av de første bivirkningene dessverre er forstoppelse ❤️
Så betryggende å høre, håper jeg ikke får noen sterke bivirkninger. Er litt stressa med at det kan gjøre syklusen min ustabil men har lest en del om at det mest sannsynlig ikke vil skje❤️
 
Jeg gikk på naturlog progesterone krem før sist graviditet, det hjalp meg veldig mye. Tok bort mye av PMS-symtomene jeg hadde før jeg ble gravid. Ikke opplevde en eneste bivirkning med progesterone.
 
Back
Topp