Problemfri julefeiring?

Vet ikke hvordan jula blir i år. Vet bare at vi skal feire sammen for første gang :) Har selvfølgelig mest lyst til å reise hjem til mine foreldre, men tenker litt langsiktig, at hvis vi er hos hans foreldre i år, kan vi være hos mine foreldre neste år og forhåpentligvis ha med en liten baby ;) gruer meg veldig til første jul jeg ikke skal være hjemme :(


Har hatt et par sånne juler, og da ble egentlig jula ødelagt! Merkelig hvor viktig egne tradisjoner kan være! Så derfor skal vi lage jul selv, hjemme! Så tar jeg det viktigste fra min jul, og han sitt viktigste

Så vi skal altså ha julenisse! (**stønn**) men alle åpner én og én gave, mange timer med oppakking!
 
Vi har hver 3. Jul delt opp. Siden et par foreldre eg skilt og har ny familie. Så vet alle når vi skal feire med dem uten at det blir noe kaos. Ofte feirer vi det hos oss :) synes det er veldig koselig å feire jul hjemme hos meg selv :)
 
Uproblematisk i år, muligens vanskeligere til neste år.

I år skal jeg og kjæresten feire jul hos hver vår familie. Neste jul har vi en baby, og siden vi bor maaange timer unna mine foreldre, så kommer vi nok til å feire hos hans søster eller foreldre, men jeg vil helst ha en "egen jul" hjemme hos oss, så håper at jeg får overbevist han om det.
 
Som regel uproblematisk. Har alltid julen hjemme å inviterer de nærmeste :)
 
Back
Topp