Uproblematisk. Enten er vi hjemme, ellers har vi annenhver år pr familie 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan det fort bli ja.Tror det kan bli problematisk etterhvert :/ Jeg vil bare feire julaften sammen med min familie. Det er greit for samboeren min, men jeg er rimelig sikker på at hans familie kommer til å lage problemer ut av det etterhvert. I fjor(vår første jul som kjærester) var vi hos hver vår familie, og han kom etter til oss etterhvert. I år skal vi hos min familie. Samboer sa klart i fra i fjor at han ville feire jul med meg/oss i år. Neste jul kommer vi til å ha en baby, og den julen vil jeg feire med min familie. Og alle de andre julaftener som kommer til å komme etter dette vil jeg også feire med min familie![]()
Fordi det ikke blir jul uten min familie. Hele livet har jeg feiret jul med akkurat dem(foreldre, søsken og besteforeldre på morssiden). Så å feire jul med andre blir helt feil. Jeg vet at dagen kommer, hvor jeg må feire jul uten dem. Og det er vondt å tenke på. Vondt å tenke på at familien min ikke får feiret jul med meg ogsåHvorfor nekter du å feire med hans side? Om det ikke er spesielle forhold (vold, alkohol, feirer ikke jul, etc) pleier jeg å si at å feire jul med svigers er rett og slett en del avgårde bli voksen. Det bør man ha klart å bli når man får barn.
Der får de, selvsagt. Men jeg synes ikke det er ønskelig å gi dem tradisjoner på at mine foreldre er jul, og hans er... Ikke rett jul. For oss er også det å være hjemme en praktisk sak. Å slippe å reise. Og får vi besøk er det kjekt, og julen gjør vi på vårt vis likevelTradisjoner får barna mest sannsynlig uansett hvordan man velger å feire.