hei. Jeg og min mann har to barn sammen,hvor den minste er 16 mnder. Min mann skal snart ut i pappapermisjon og barnet er fryktelig mammadalt, og jeg tenker barnet å faren må bli mer vant til å være sammen sån at barnet ikke får sjokk av forandringene som kommer. At han må ta mer ansvar for barnet, gi det mat, skifte bleier, bade barnet osv. Å det er her problemene kommer, for han er ikke interisert i det, blir sur når jeg spør, uffer å stønner oppgitt. Jeg kan telle på en hånd hvor ofte han har skiftet bleie å badet å matet barnet. Når jeg tar det opp så sier han altid, enten at hvis du har dålig dag gidder jeg ikke å komme hjem fra jobb før du har lagt deg eller så sier han: skal du være dritkjerring nå. Eller du er så sprengt osv. Detter er fryktelig sårende å for vær gang han sier sånt så trekker jeg meg lengere bort, han kan jo ikke være så veldig glad i meg tenker jeg, han respekterer meg i allefall ikke.
Jeg har vel ingen spørsmål her så vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, mulig dere har litt tips eller råd på hvordan jeg skal få snudd dette?
Jeg har vel ingen spørsmål her så vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, mulig dere har litt tips eller råd på hvordan jeg skal få snudd dette?