Problemer med legging

Haha, for en søting:D her er det like dann, reiser seg ikke opp enda, men jeg driver å avvender vugging på armen for at hu skal sovne.. Hu snur seg 1000ganger, spytter ut smokken, står i krabbestilling, gråter litt.. Jeeez, for en tålmodighetsprøve! :/
Vi skal teste sovepose med stropper her.. Ser ikke forskjellen mellom det og at de ha seler på i vogn?

Åh, ja! Må jo bare le også, for hun er jo så skjønn det hun står og gliser og er kjempe stolt av seg selv :D

Nei, det er det jeg også tenker. At hun kanskje heller finner roen! Hun festes jo fast i bil og vogn og sovner der med en gang. På dagen sovner hun selv i lekegrinda men det er jo fordi hun er totalt utmattet av å sprelle mellom hver blund :p leser i hvertfall at folk har god erfaring med sovepose, så er jo verdt et forsøk :) kommer nok uansett til å ta av stroppene når hun har sovnet, så hun kan bevege seg fritt ellers, men det er liksom akkurat den innsovninga som er hovedproblemet. Vet du hvor de kan fåes kjøpt?
 
Last edited:
Vi skal teste sovepose med stropper her.. Ser ikke forskjellen mellom det og at de ha seler på i vogn?
Det kontroversielle er vel at om det skulle begynne å brenne om natten så er det ikke bare å raske med seg barnet og komme seg ut, en må styre med å få av stroppene.
Men så lenge du tenker å ta dem av etter at hun er sovnet, Mammadesember, så er det jo ikke noe problem :)

Her tror jeg lillemor har begynt å sove på magen, jeg trodde hun snudde seg etter at hun våknet men i dag hadde hun merke etter glidelåsen på pysjen på magen. Har ikke hatt problemer med leggingen de siste nettene heldigvis, men hun var plutselig lys våken kl. 3 i natt :eek: Håper ikke det er en ny trend....
 
Det kontroversielle er vel at om det skulle begynne å brenne om natten så er det ikke bare å raske med seg barnet og komme seg ut, en må styre med å få av stroppene.
Men så lenge du tenker å ta dem av etter at hun er sovnet, Mammadesember, så er det jo ikke noe problem :)

Her tror jeg lillemor har begynt å sove på magen, jeg trodde hun snudde seg etter at hun våknet men i dag hadde hun merke etter glidelåsen på pysjen på magen. Har ikke hatt problemer med leggingen de siste nettene heldigvis, men hun var plutselig lys våken kl. 3 i natt :eek: Håper ikke det er en ny trend....

Ja, tenker å ta av stroppene med en gang hun har sovnet :)

Ser ut som var har det likt ja :eek: Trodde ikke leggingen plutselig skulle bli en utfordring!! All ære til de som har babyer som fortsatt er våkne om natten :eek: Jeg ble sliten av at hun våknet den ene natten og holdt det gående i en time. Tør ikke tenke på hvilken zombie jeg hadde vært om det skjedde hver natt.. Vi får satse på det går over :D
 
Gud bedre, nå er det helt texas med leggingen her...:eek:

Hun finner ikke roen og det tar 1 1/2 2 timer å legge henne. Hun viser tydelige tegn på at hun er trett, men med en gang jeg prøver å legge henne i sengen begynner hun å stritte i mot. Vi har prøvd å legge henne tidligere i tilfelle hun er overtrøtt, men det hjelper ikke :(

Tenker at det kan være seperasjonsangst for vi må sitte med henne helt til hun sovner. Hun har også begynt å våkne ila. natten, helt hysterisk :eek:
Håper inderlig det bare er en fase!
 
ImageUploadedByBV Forum1438462898.150227.jpg

Jeg tror det er utviklingssprang... :)
 
Vis vedlegget 128641

Jeg tror det er utviklingssprang... :)
Mulig det ja, men etter å ha googlet litt, så er det noen som sier det kan ha med dagsovingen å gjøre....det er jo rundt denne alderen de går fra 3 til 2 hviler på dagtid.
Det er jo bare synsing, men det kan jo være noe med det....

Prøver med to hviler i dag pluss å holde henne oppe litt lengre mellom hvilene så får vi se om det har noen effekt :)
 
Mulig det ja, men etter å ha googlet litt, så er det noen som sier det kan ha med dagsovingen å gjøre....det er jo rundt denne alderen de går fra 3 til 2 hviler på dagtid.
Det er jo bare synsing, men det kan jo være noe med det....

Prøver med to hviler i dag pluss å holde henne oppe litt lengre mellom hvilene så får vi se om det har noen effekt :)

Du er ikke dum!!! I går hadde hun to lurer. Leggingen på kvelden gikk som en drøm ;) hvorfor har du aldri sagt det før? Takk!
 
Du er ikke dum!!! I går hadde hun to lurer. Leggingen på kvelden gikk som en drøm ;) hvorfor har du aldri sagt det før? Takk!
Bare hyggelig :D så bra det ble en bra kveld for dere!
Krysser fingrene for at det funker like bra for oss i kveld! ;)

Edit: Funket dessverre ikke...men men, må gjerne prøve dette med to hviler et par dager og se.
 
Last edited:
Leste ikke hele innlegget. Men vil anbefale deg å fjerne babycall ledningene. En liten gutt ikke langt unna herfra klarte å få ledningen fra en lampe rundt nakken, og døde!

Håper dere får orden på legging igjen :) mitt råd er å IKKE begynne med vugging/ legge deg med barnet. Bare vær i rommet , og stryk på / hold hånda . Tar ikke mange dagene før hun/ han lærer seg å sovne igjen :) kommer flere slike perioder og de er slitsomme . Min mellomstore var mye syk, og fikk derfor sove med meg. Tok meg over 1 år og avvenne fordi jeg var "svak" . Veldig deilig nå da :)
 
Leste ikke hele innlegget. Men vil anbefale deg å fjerne babycall ledningene. En liten gutt ikke langt unna herfra klarte å få ledningen fra en lampe rundt nakken, og døde!

Håper dere får orden på legging igjen :) mitt råd er å IKKE begynne med vugging/ legge deg med barnet. Bare vær i rommet , og stryk på / hold hånda . Tar ikke mange dagene før hun/ han lærer seg å sovne igjen :) kommer flere slike perioder og de er slitsomme . Min mellomstore var mye syk, og fikk derfor sove med meg. Tok meg over 1 år og avvenne fordi jeg var "svak" . Veldig deilig nå da :)

Ja, det gjorde vi med en gang hu klarte å få tak i de heldigvis :)

Ja, det er sikkert bare en periode :) vugger henne aldri i søvn. Godt det ordnet seg hos dere :)
 
Nå har vi plutselig hatt to kvelder der hun har lagt seg slik som hun pleide før, dvs. sovnet med en gang :D

Vet ikke om det er det at vi har redusert dagsovingen som har gjort det, men ser at hun faktisk har to tenner på vei ut i overkjeven så det er mye mulig det er det som har plaget henne. Var ikke så lett å se at det var noe på gang der som det var med de to nede ;)
 
Her er sovingen bare tull.. han har alltid sovna kjempe lett! Men nå nekter han både dag og natt :(
 
Back
Topp