Privat UL i morgen

TehCookiemon

Forelsket i forumet
Kjenner jeg får hjertebank av tanken, er kjempe nervøs, og på toppen av det hele skal jeg alene, mannen er på reise med jobben :-(

I morgen er jeg 12 uker ifølge app, og trenger en bekreftelse før jeg kan dele nyheten med resten av verden.

Så i morgen bærer det til Majorstueklinikken i Bergen. Er det noen her som har erfaring derfra?

Kjenner jeg får hjertebank av tanken, er kjempe nervøs, og på toppen av det hele skal jeg alene, mannen er på reise med jobben :-(

I morgen er jeg 12 uker ifølge app, og trenger en bekreftelse før jeg kan dele nyheten med resten av verden.

Så i morgen bærer det til Majorstueklinikken i Bergen. Er det noen her som har erfaring derfra?
Det går så bra så:D lykke til:)
Jeg må og alene på oul:/

♡Overgangen feb/mars♡

Det går nok bra :) Masse lykke til :)

Jeg har ikke mye positivt å si om majorstua Bergen, men håper jo du får en helt annen opplevelse enn d jeg har gjort de 2 gangene jeg har vært der :-) lykke til :-D

Jepp, må si jeg ikke er videre imponert med Majorstueklinikken, men jeg fikk alle svarene jeg ville ha :-) har en sprell levende og frisk baby, men han satt meg tilbake 1 uke :-( ImageUploadedByBV Forum1410446712.058102.jpg

Jepp, må si jeg ikke er videre imponert med Majorstueklinikken, men jeg fikk alle svarene jeg ville ha :) har en sprell levende og frisk baby, men han satt meg tilbake 1 uke :-( Vis vedlegget 77164
Hva var det som ikke imponerte? Deilig med en sprell levende baby, og håper du blir litt her da, og ikke bare hopper rett til april-forumet.. For du kommer vel kanskje over i april nå? Eller? :P

Hva var det som ikke imponerte? Deilig med en sprell levende baby, og håper du blir litt her da, og ikke bare hopper rett til april-forumet.. For du kommer vel kanskje over i april nå? Eller? :P

Første inntrykket jeg fikk var at dette var en "bakgårdsklinikk". Og siden jeg har gått en del ned i vekt har jeg slike hudfoldersom var litt i veien, som han ikke tenkte på at kanskje hang fast i noe... Nemlig meg. Og det var avogtil litt vanskelig å forstå og bli forstått av legen.

Men han forholdt seg profesjonell og fortalte hva han så etter og pekte ut ting på skjermen. Han sjekket nakkefold og noe annet jeg ikke husker hva var. Jeg fikk med meg seks bilder og en DVD.

Selv om jeg ikke var kjempe imponert over klinikken, er eg glad jeg gikk :-) det var en fin opplevelse å se nurket sprelle på skjermen :-)

Hehe, nei jeg tror jeg holder meg her i marsforumet intil videre, tenkte å se hva oul forteller oss. Hadde en sterk mistanke om at jeg var en uke lengre bak en det menstermin tilsier.

Last edited:
Ville ikke si noe rett før timen din, men jeg har heller ikke noe godt inntrykk derfra. Ordet bakgårdsklinikk er veldig beskrivende, synes jeg..

Jeg hadde heller ikke en magisk opplevelse derfra. Var helt greit. Fikk vite at jeg var gravid og at det bare var en, men det var helt greit. Med tidligere erfaring fra Sentrumslegene, så var det veldig skuff...... For der synes jeg det var magisk

Jeg hadde heller ikke en magisk opplevelse derfra. Var helt greit. Fikk vite at jeg var gravid og at det bare var en, men det var helt greit. Med tidligere erfaring fra Sentrumslegene, så var det veldig skuff...... For der synes jeg det var magisk

Hadde tenkt å bestille hos Sentrumslegene, men de har stengt til 15 september, skulle gjerne ha ventet et par dager til, men hadde litt hastverk :-P

Hastverk er lastverk, tror jeg tar meg litt bedre tid neste gang :-)

Last edited:
Ville ikke si noe rett før timen din, men jeg har heller ikke noe godt inntrykk derfra. Ordet bakgårdsklinikk er veldig beskrivende, synes jeg..

Ja, jeg kommer ikke til å brukeren igjen, men jeg fikk det eg var ute etter :-) jeg var overrasket over at jeg fikk film med meg, eneste jeg savnet var lyd, det fikk jeg ikke med meg. Og jeg fikk bare høre fem sekunder med hjertelyd.

Back
Topp