Privat tul

Betalte 1200. Fikk ett bilde, men fikk filme selv pga dårlig utskrift. Trivelig dame og hun hadde god tid. Var der i 30 minutter :happy:
Synes det var veldig dyrt, men verdt det.
 
Jeg var hos ultralydjordmor ( bergen) og betalte 990,- og er fornøyd.
Kommer nok til å gå der igjen :)
 
D var dumt!! Satser på hun nye og er like flink :happy:
Ja det håper jeg også på, skal til henne på onsdag, men hun sa at hu hadde jobba med henne på sykehuset så regner med hun også er flink :)
 
Last edited:
Jeg var på privat tul mandag som var. Da var vi 7+5 og det var en fantastisk opplevelse. Vi betalte 1100 kr og var inne en halvtime. Vi var hos jordmorklinikken i Oslo og Stine var virkelig super. Snakket og forklarte hele veien og vi fikk tilsendt bilder og video direkte til telefonen. Veldig fornøyd og skal nok tilbake for en runde til uke 12-13:happy:
 
Jeg var på privat tul mandag som var. Da var vi 7+5 og det var en fantastisk opplevelse. Vi betalte 1100 kr og var inne en halvtime. Vi var hos jordmorklinikken i Oslo og Stine var virkelig super. Snakket og forklarte hele veien og vi fikk tilsendt bilder og video direkte til telefonen. Veldig fornøyd og skal nok tilbake for en runde til uke 12-13:happy:
Å, vi skal også til Stine nå førstkommende onsdag (8+3). Var hos henne på 3D-ul sist svangerskap også. Hu er kjempehyggelig! Kommer nok til å dra tilbake til henne hvert fall én, kanskje to ganger til i løpet av svangerskapet:Heartred
 
Å, vi skal også til Stine nå førstkommende onsdag (8+3). Var hos henne på 3D-ul sist svangerskap også. Hu er kjempehyggelig! Kommer nok til å dra tilbake til henne hvert fall én, kanskje to ganger til i løpet av svangerskapet:Heartred
Ja, hun var virkelig kjempesøt! Så deilig å treffe noen som er så positive og entusiastisk selvom de driver med dette hver dag:happy:
 
Ja, hun var virkelig kjempesøt! Så deilig å treffe noen som er så positive og entusiastisk selvom de driver med dette hver dag:happy:
Ikke sant! Kjenner jeg gleder meg enda litt mer nå etter at du har vært der nylig med så god erfaring:D
 
Jeg var hos Askergynokologene 8+5,hun var veldig flink kg forklarte veldig godt. Tok seg god tid. Betalte 1400, det var det verdt!
 
Jeg var hos ultralydjordmor ( bergen) og betalte 990,- og er fornøyd.
Kommer nok til å gå der igjen :)
Hvor holder denne til? :) var hos volvat sist men det var vesentlig dyrere (1600). Hvor lenge var dere inne? Innvendig eller utvendig ul?
 
Jeg får gratis en gang i uken :) men det er ekstra oppfølging pga historien vår. Han har aldri hatt noen som har fått oppfølging så tett før så vi føler oss heldig, men føler også at det er sinnsykt lang tid mellom hver ultralyd
 
1100 da det var i uke 9.. kostet dyrer når man var i uke 12 tror jeg det var.
 
Back
Topp