Privat tul

Kvintettmor

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2019
Til dere som har vært på privat tul, hva kostet dette og er du fornøyd med tilbudet?
 
Hei!
Jeg betalte 1000 kr. Var 8+1.
Hun var flink å berolige og vise + fikk bilde, men hun glemte å så når termindato var ;) er jo sånn en lurer på. Tok 15 min totalt tror jeg, så var dyre minutt. Men godt for meg som ville se et bankende hjerte :)
 
Tok på Vansjøklinikken i Moss i går - 900kr. Veldig fin opplevelse og JM tok seg god tid. 9+1.

Skal til Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim i uke 14, og det er organrettet ultralyd. Koster 1800kr. Jeg kunne godt dratt til Moss flere ganger, både fordi de var så hyggelige, men også pga prisen, som er merkverdig god i forhold til det de ulike tar i Oslo og østover, her jeg egentlig bor.
 
Last edited:
Jeg betalte 700 kr og var 7+2 (målt til 7+6). Har fått kjempegrundig undersøkelse og vært veldig fornøyd der tidligere. Nå var det bare en ørliten titt hvor vi så hjertet som slo og en kjapp måling, så jeg syns det var litt sparsomt egentlig. Tok maks fem minutter. Men, det jeg ønska meg var igrunnen bare å se at det levde og så fint ut, så jeg er ikke misfornøyd heller. Kommer til å gå der igjen :)
 
Tok privat sist svangerskap, tror jeg betalte rundt 800 el no. Var veldig fornøyd da hun brukte god tid, forklarte godt osv. Da tok jeg i uke 14 da jeg ville vite skjønnet og. Hadde lett gått dit igjen om jeg ikke fikk ul av gyn denne gangen.
 
Hos min lokale private gynekolog i Oslo koster en time 1.600,-. Gynekologisk undersøkelse med ultralyd. Da jeg var der sist, før jeg ble gravid, hadde legen god tid til meg. Selve undersøkelsen tok kanskje 5-10 min, men med en samtale før og etter. Var vel der i 45min, tror jeg. Følte meg veldig godt ivaretatt. Selvfølgelig er det fint å betale mindre, men det er en pris jeg forventer å måtte betale.
 
Betalte 1600kr for TUL og samtale, blodprøver og oppretting av svangerskapsjournal hos privat gyn.
 
Tok på Vansjøklinikken i Moss i går - 900kr. Veldig fin opplevelse og JM tok deg god tid.
Godt dere hadde en fin opplevelse :joyful:
Vi var der også.. hadde en litt spesiell opplevelse.. hadde ikke gått dit igjen :bored:
Men kan absolutt anbefale Jessheim :joyful:
 
Jeg betalte 600kr, men det var veldig tidlig (ca 5 uker på vei). Skal også en tur nå 15. Januar og da sto det også at det kostet 600kr. Er da rundt 9 uker på vei :)
 
Ja har vært der me alle andre barna men de hadde ikke ledig time denne gange ..
Har du sjekket nettet? Nå er det ei annen som har tatt over fordi Karin er reist utenlands, hun nye har online booking på fem jordmødre sine sider :)
 
Hun ene jordmoren der som tar ul, underviser i ul teknikk på sus, veldig dyktig dame. Var hun som tok ul på meg i første svangerskap :happy:
Ja hun er kjempe dyktig. Hun er dessverre reist utenlands nå, så det er ei annen som har tatt over, satser på hun er like flink :)
 
Jeg betalte 1100kr, så er sinnsykt sjalu på de som har det billigere haha!
 
Betalte 1400, og timen varte 30-40 min. Mye fin info, grundige undersøkelser, gyn pekte ut alt hun så osv. Følte det var verdt pengene! Fikk bilder rett på epost, også.
 
Back
Topp