Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg føler de ansatte bryr seg oppriktig om oss (ikke noe "samlebånd") og at de er villige til å gjøre større forandringer i behandlingsprosessen enn på Ullevål/Riksen. Så gjenstår det å se om vi lykkes på nyåret! 
Tusen takk for alle svar, veldig fint å høre andres erfaringer![]()
Noen som har gått privat og har hatt lav AMH? Og hvem har dere da isåfall brukt?
Trenger virkelig noen som kan ha troa på meg, og ikke bare er nagative[emoji17]
Har litt forhøyet FSH også, men fikk dyrket ett egg til blasto første forsøk[emoji5]
Jeg har AMH på 2 (målt for 2 år siden), men fikk hjelp på Hausken. De er villig til å forsøke ulike metoder... har bare hatt et forsøk der, men har et godt inntrykk.
Jeg har lest at de er så negative jeg, rundt om på forum(og det er jo sikkert dumt å lese alt der men...)!
Livredd for å velge feil[emoji51]
At de er negative på Hausken? Jeg har bare erfaring med de i Haugesund og pratet en del med Hausken selv. Etter min erfaring er de veldig støttende og positive og villig til å prøve nye ting. Skulle jeg hatt flere forsøk så hadde jeg tatt kontakt med de igjen uten tvil.
Vi er hos Hausken på Lysaker, er såååå fornøyde med de!! De er virkelig fantastiskeJeg har lest at de er så negative jeg, rundt om på forum(og det er jo sikkert dumt å lese alt der men...)!
Livredd for å velge feil[emoji51]